اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری مازندران خبر داد:

گشایش دبیرخانه فرعی جشنواره رضوی در افغانستان

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان مازندران گفت: دبیرخانه فرعی جشنواره بین‌المللی رضوی در شهر هرات افغانستان گشایش یافت که فعالیت منسجمی با کانون پرورش فکری مازندران دارند.

گشایش دبیرخانه فرعی جشنواره رضوی در افغانستان
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، قاسم عزیزاده گرجی پیش از ظهر امروز در هفتمین جلسه اجرای جشنواره بین‌المللی قصه گویی رضوی که در مهر ماه سال جاری به میزبانی مازندران برگزار می‌شود با بیان اینکه تاکنون یک هزار و365 اثر از قصه با مضمون قصه‌هایی پیرامون امام رضا(ع) به دبیرخانه جشنواره  قصه‌گویی رضوی ارسال شده است، بیان داشت: به برکت شان وجودی حضرت ثامن الحجج (ع) استقبال گسترده‌ای از سوی قصه‌گویان کشوری و بین‌المللی در این جشنواره صورت گرفته است و امید است همه ما نقشی اساسی در حد این جشنواره معنوی داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه جشنواره  قصه‌گویی رضوی نباید فعالیتی اداری دیده شود، تصریح کرد: انجام فعالیت‌های معنوی از سوی دستگاه‌های اجرایی وظیفه‌ای شرعی بوده و به عنوان ارزش اسلامی نگریسته می‌شود.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اشاره به اینکه گام برداشتن ترویج فرهنگ رضوی از سوی کانون پرورش فکری تنها برای رضایت امام رضا(ع) است، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره قصه‌گویی رضوی با همت کانون پرورش فکری توفیق الهی بوده و این امر ناشی از ذهن پاک کودکان و نوجوانانی است که در جامعه اسلامی رشد می‌یابند.
مدیر کانون پرورش فکری مازندران با بیان اینکه، داوری جشنواره قصه‌گویی در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسالان از سوی داوران مازنی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: تاکنون یک هزار و 365 قصه به دبیرخانه جشنواره  ارسال شد که از این میان استان خوزستان بیشترین آثار ارسالی را به خود اختصاص داده و پس از آن سمنان و گلستان در ارسال آثار به این جشنواره رقابت می‌کنند.
دبیر جشنواره قصه‌گویی رضوی از حضور 9 کشور در جشنواره قصه‌گویی رضوی خبر داد و یادآور شد: بیشترین اثر قصه‌گویی از کشور افغانستان با 42 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که تمام آثار از سوی بزرگسالان انجام شد.
گرجی اذعان داشت: دبیرخانه فرعی جشنواره بین‌المللی رضوی در شهر هرات افغانستان گشایش یافت که فعالیت منسجمی با کانون پرورش فکری مازندران دارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول