اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشش کانون پرورشی اردبیل در جشنواره رضوی

خبرگزاری فارس: کانون پرورش فکری استان اردبیل با چهار اثر در نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی رضوی درخشید.

درخشش کانون پرورشی اردبیل در جشنواره رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل این کانون در نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی به مرحله نهایی داوری راه یافت. 
در این جشنواره که استان خراسان رضوی میزبان آن است 153 اثر در بخش کانونی و آزاد حضور داشتند که از بین آنها 30 گروه بدون قید رتبه و براساس حروف الفبایی استانی به عنوان گروه‌های برتر اعلام شدند.
از استان اردبیل نمایشنامه "گنبد زرد رضا" نوشته‌ علی وطن‌دوست به کارگردانی باب‌الله عزیزپور از پارس‌آباد، دو نمایشنامه "پاپر و بیبی" نوشته‌ عدالت فرزانه به کارگردانی مهدیه علیقلی زاده و "گره آخر" به نویسندگی حسین قربانزاده و کارگردانی سولماز صادق‌زاده نصر‌آبادی از اردبیل در دور نخست داوری جزو 30 اثر برتر در بخش آزاد و کانونی قرار گرفتند.
از استان اردبیل پنج نمایشنامه به این جشنواره ارسال شده بود که نمایشنامه پنجم از مرکز چهار اردبیل به کارگردانی اکرم مداح بود.
نمایشنامه گره آخر و بیبی از استان اردبیل در بخش آزاد جشنواره حضور دارند.
در مرحله نهایی سه گروه از آثار آزاد و پنج گروه از نمایشنامه‌های کانونی انتخاب شده و در دهه کرامت (هشتم مهر امسال) در مشهد به اجرای برنامه حضوری در بخش رقابتی خواهند پرداخت.
علاوه بر این از هشت گروه برگزیده نهایی از هشت نویسنده متن (نوشته‌های نمایش رضوی) و هشت کارگردانی برتر و خلاقیت ویژه نیز تقدیر میشود.
آثار برگزیده نهایی توسط دبیرخانه جشنواره چاپ خواهد شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول