اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کازرون خبر داد:

اجرای طرح صیانت از حریم امنیت در کازرون

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار کازرون از اجرای طرح صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح صیانت از حریم امنیت در کازرون
به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، غلامرضا اژدر بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوقی شهروندان شهرستان کازرون اظهار داشت: گروه بازرسی و نظارت بر برنامه‌های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی شهرستان کازرون تشکیل و بازرسیها نیز از اوایل شهریور ماه جاری آغاز شده است.
وی با تاکید بر اجرای بازرسیها بر اساس برنامه‌های ابلاغی در قالب چکلیست‌ها افزود: بعد از بررسیها مدیران موفق، با انگیزه و دارای تدابیر مدیریی در تقویت عفاف و حجاب برای تشویق و مدیران سهل‌انگار نیز برای تنبیه به استان معرفی میشوند.
معاون فرماندار کازرون با اشاره به برنامه‌های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ادارات و نهادهای این شهرستان اضافه کرد: بررسیها و ارزیابیها همراه با دقت صورت گیرد به طوری که منجر به بهره‌وری و اثربخشی در تحقق اهداف شود.
اژدر بر اجرای بازرسی و سایر اقدامات در سطح تمام ادارات و واحدهای زیر پوشش و نظارت بخش خصوصی مانند بانکها، بیمارستان‌ها، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، آموزشگاه‌ها و... در شهرستان کازرون تاکید و خاطرنشان کرد: اعضای انتخاب شده برای بازرسی و نظارت باید با وظایف خود آشنا شوند و برای بازدیدهای تیم بازرسی برنامه‌ریزی نیز صورت گیرد.
وی از اجرای برگزاری چند جلسه در راستای اجرای طرح صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوقی شهروندان در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این طرح به مدت دو ماه و تا اوایل آبان ماه 90 در سطح ادارات شهرستان کازرون انجام میشود و ادارات این شهرستان نیز موظف به همکاری با هیئت‌های نظارت هستند.
معاون فرماندار کازرون، حجاب را عامل فخر و فضیلت زنان برشمرد و ادامه داد: بیشترین زمینه‌ها و بستر‌های سلامت روحی و روانی در جامعه با رعایت حجاب و عفاف محقق می‌شود.
در ادامه این نشست زهرا سجادی مسئول امور بانوان فرمانداری کازرون با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در مورد عفاف و حجاب توسط امور بانوان این شهرستان گفت: برگزاری همایش و کارگاه‌های آموزشی با عنوان‌های حجاب و عفاف و آرامش، اثرات فردی، خانوادگی و اجتماعی حجاب و عفاف، اجرای طرح‌های جمیل آموزش احکام عفاف و حجاب، طرح‌های ملی مطهره، رحمت و... از جمله این برنامه‌ها است.
در ادامه این نشست اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات، پیشنهادات و برنامه‌های انجام شده پرداختند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول