اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت امور جوانان مازندران:

مستند آموزشی عفاف به روی آنتن تبرستان میشود

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت امور جوانان مازندران گفت: با همکاری صداو سیمای مازندران، برنامه بهار جوانی با موضوع عفاف به روی آنتن تبرستان میرود.

مستند آموزشی عفاف به روی آنتن تبرستان میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح الله معافی ظهر امروز در جلسه انجمن‌های سازمان‌های مردم نهاد مازندران اظهار داشت: حجاب یک زن را به کمال می‌رساند.
وی با اشاره به اینکه حجاب از دستورات دین اسلام و از واجبات است، تصریح کرد: زنان باید با رعایت حجاب، امید را در دل جوانان زنده کنند.
سرپرست مدیریت امور جوانان مازندران با تاکید بر اینکه رعایت حجاب میزان امید به زندگی، کار، تحصیل و کسب فضائل را در جوانان افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: ترقی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف نیز با تکیه بر اصل عفاف و حجاب فراهم می‌شود.
وی با اعلام اینکه تحکیم و اقتدار خانواده عامل مهمی است که از پی حجاب ایجاد می‌شود، ابراز داشت: نجات جوانان از گرداب گناه از برکات رعایت حجاب حاصل می‌شود.
معافی حجاب را سرچشمه کمال برای انسان و به ویژه زنان برشمرد و گفت: سازمان جوانان مازندران با همکاری شبکه تبرستان با تولید برنامه‌ای اقدام به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب کرده است.
وی ادامه داد: این برنامه با حضور استادان موسسه آموزش و پژوهش فنی حضرت امام خمینی (ره) قم برگزار شد.
این مسئول تصریح کرد: برای هر یک از جوانان شرکت‌کننده در این برنامه تریبون آزاد در نظر گرفته شد که در آن به بیان مسائل و دیدگاه‌های خویش در مورد مسئله عفاف و حجاب بپردازد.
سرپرست مدیریت امور جوانان مازندران اظهار داشت: با نهایی شدن تدوین این برنامه در آیبنده ای نزدیک این برنامه با عنوان بهار جوانی بر روی آنتن شبکه تبرستان می‌رود. 
 وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی در مورد اهمیت عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: حجاب همچون سدی در برابر تهاجم‌های دشمنان است.
انتهای پیام/ص20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول