اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان تأکید کرد:

بالا بردن فرهنگ رعایت قوانین رانندگی ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: بالا بردن فرهنگ رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی امری ضروری است.

بالا بردن فرهنگ رعایت قوانین رانندگی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهبندان، حسین شرافتی در جلسه شورای ترافیک شهرستان نهبندان اظهار داشت: رسالت شورای ترافیک در کاهش بروز حوادث و تلفات انسانی ناشی از تصادفات رانندگی بسیار مهم و حیاتی است.
وی با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات کارگروه فنی و تخصصی شورای ترافیک شهرستان نهبندان ساماندهی و اجرای پروژه طراحی و نصب المان چند منظوره میدان پلیس راه و معرفی توانمندی‌ها، پتانسیل‌ها با محوریت نقش سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی در توسعه همه جانبه این شهرستان با فضاسازی مناسب مسیر آزاد راه خلیج فارس با مشارکت جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، محیط زیست و موسسات آموزش عالی شهرستان نهبندان را  خواستار شد.
فرماندار نهبندان با بیان اینکه در بحث حمل و نقل، امنیت جاده‌ای و روانسازی ترافیک خدمات بیمنتی توسط مسئولان مربوطه انجام شده است، تصریح کرد: سرعت و دقت نظر در انجام این خدمات در نهبندان با توجه به واقع شدن این شهرستان در چهار راه موصلاتی، بسیار ضروری است و این اقدامات سبب کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای میشود.
شرافتی یکی از گام‌های موثر در راستای امنیت جاده‌ای، حمل و نقل و روانسازی ترافیک در شهرستان را دو بانده شدن محور نهبندان به بیرجند عنوان کرد و افزود: این طرح از مصوبات سفر سوم ریاست جمهوری بوده که هم اکنون به طول 35 کیلومتر به سرعت در حال اجرا است.
فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه پایانه حمل و نقل بار این شهرستان در سال گذشته راه‌اندازی و فضای این پایانه در حال تجهیز شدن است، افزود: راه‌اندازی این پایانه یکی از خواسته‌های به حق شهروندان نهبندانی بود تا از عبور و مرور تریلیها، کامیون‌ها و سایر وسایل نقلیه سنگین در داخل شهر نهبندان جلوگیری شود.
در این جلسه یک طرفه شدن مسیر رفت و تردد وسایط نقلیه در خیابان شهدا حدفاصل میدان امان خمینی(ره) تا میدان شهداء و میدان تربیت و یک طرفه شدن مسیر برگشت تردد وسایط نقلیه در خیابان یادگار امام (ره) نهبندان با هدف کاهش مشکلات ترافیکی مرکز این شهر به تصویب رسید.
رفع نواقص و اجرای کامل پروژه احداث زیر گذر شوسف، حل مشکلات ترافیکی بلوار خلیج فارس و جمع‌آوری تیرهای برق مزاحم سطح شهر نهبندان، نصب سایبان در میادین ورودی و چندین نقطه در مسیر جاده نهبندان به شوسف، تامین روشنایی تقاطع‌ها و پارکینگ‌ها و احداث نمازخانه در محور نهبندان به بیرجند، تعریض پل حادثه‌خیز جاده روستایی ییلاقی همند، آسفالت حاشیه بلوار منطقه کارگاهی، زیرسازی و آسفالت ادامه بلوار دانشگاه تا کمربندی نهبندان کرمان، ساماندهی ورودی مجتمع خدمات رفاهی حضرت ولی عصر از مصوبات این شورا بود.
همچنین تامین روشنایی و آسفالت لاین دوم حد فاصل میدان الغدیر تا جایگاه پخش فرآورده‌های نفتی امید و ساماندهی خودروهای سنگین سطح شهر نهبندان، نصب و اصلاح سرعت‌گیرها، ایجاد دور برگردان‌های آزادراه نهبندان خوانشرف، رفع مشکل ترافیکی ورودی روشنایی خوانشرف در مسیر جاده نهبندان به زابل، خط کشی و نصب علائم و سرعت‌گیر در محور ارتباطی مهدی آباتد  به چاهداشی، تعیین جایگاه‌های ویژه نصب پلاکارد و بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر نهبندان با رعایت مقررات ترافیکی و راهنمایی و رانندگی از دیگر مصوبات شورای ترافیک شهرستان نهبندان بود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول