اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جهرم:

دیرکرد جرایم رانندگی بخشیده میشود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از بخشودگی دیرکرد جریمه انواع وسایل نقلیه رانندگانی که به علت پرداخت نشدن در موعد مقرر دو برابر شده است خبر داد.

دیرکرد جرایم رانندگی بخشیده میشود

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، غفار محمدی ‌در جمع خبرنگاران‌ با اشاره به بند 65 قانون بودجه سال جاری مصوبه مجلس شورای اسلامی افزود: رانندگان انواع وسایل نقلیه که جرایم آنها به علت پرداخت نشدن در موعد مقرر دو برابر شده است، دیرکرد جریمه‌های رانندگی آنها تا پایان سال 89 مشمول بخشودگی قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس شهرستان جهرم با اشاره به زمان در نظر گرفته شده برای این بخشودگی بیان داشت: بر این اساس رانندگان و مالکان تا 19 آذر ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر پلیس +10 برگه صورت وضعیت خودرو خود را دریافت و نسبت به پرداخت اصل جریمه نخست تخلفات رانندگی خود اقدام کنند.

 محمدی رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را تضمین کننده سلامت و امنیت شهروندان دانست و ابراز داشت: بر اثر وقوع تصادفات رانندگی سالانه هزاران نفر در کشور جان خود را از دست میدهند.

وی سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و عدم توجه به جلو را از جمله تخلفات حادثه‌ساز رانندگی عنوان کرد و گفت: استفاده از کمربند و کلاه ایمنی در کاهش تلفات رانندگی بسیار موثر است.

این مسئول همچنین نقش رسانه‌ها را در جلب مشارکت مردم با پلیس ضروری دانست و خاطرنشان کرد: آگاه‌سازی افکار عمومی و به تبع آن جلوگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی باید به عنوان یک هدف مهم توسط خبرنگاران دنبال شود.

فرمانده انتظامی جهرم ادامه داد: انتظار می‌رود رسانه‌های جمعی با شناختی که از آسیب‌های اجتماعی دارند پلیس را در پیشگیری از جرایم یاری کرده و در راستای جلوگیری از شکسته شدن هنجارهای اجتماعی از خود همت به خرج دهند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: شرایط امروز جامعه ایجاب می‌کند که اهالی رسانه در بیان آسیب‌های اجتماعی با شناخت تخصصی، اطلاع‌رسانی صحیح و تولید محتوای استاندارد در کاهش معضلات اجتماعی تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول