اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور گیلان:

جریمه معوقه رانندگی بخشیده می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گیلان از بخشودگی جریمه‌های معوقه رانندگی در این استان خبر داد.

جریمه معوقه رانندگی بخشیده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید تقی امینی در جلسه نیروی انتظامی استان بخشودگی جریمه‌های معوقه رانندگی استان را اعلام کرد.
وی افزود: در راستای اجرایی کردن قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی، بدهیهای معوقه جریمه‌های رانندگی شامل بخشودگی میشود.
رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به چگونگی بخشودگی جریمه‌های معوقه رانندگی ادامه داد: رانندگانی که در طول سال‌های ماقبل سال 90 به نحوی مرتکب تخلفات رانندگی شده و پس از گذشت یک ماه از تاریخ صدور جریمه نسبت به پرداخت جریمه خود اقدامی نکرده بودند، برابر قانون رسیدگی به تخلفات گذشته مبلغ قبض جریمه به دو برابر  افزایش یافته بود.
وی اضافه کرد: این قبیل از رانندگان برای طرح موضوع در هیئت‌های رسیدگی به تخلفات رانندگی ناگزیر به انجام سفرهای غیرمنظم میشدند که ضمن اتلاف وقت معمولا مشکلات ترافیکی خاصی برای شهروندان فراهم می‌شد.
به گفته امینی، پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای طرح جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی و در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به هموطنان ایرانی تمام جریمه‌های معوقه ماقبل سال 1390 را به نصف مبلغ تقلیل داده است.
وی اذعان داشت: تمام مالکان خودرو تا مورخه 20 آذر امسال فرصت دارند با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ نسبت به اخذ صورت وضعیت جرایم خودرو اقدام و تنها به پرداخت اصل بدهی خود در یکی از شعب بانکهای کشور اقدام کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از این رانندگان خواست تا با استفاده از این فرصت طلایی نهایت بهره را بگیرند و سریعاً با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ و اخذ صورت وضعیت خودرو نسبت به پرداخت و ارائه مقاصد حساب به اجرائیات راهنمایی و رانندگی اقدام کنند.
وی افزود: در صورت عدم پرداخت بدهیهای معوقه تخلفات رانندگی تا 20 آذر دوباره جریمه‌های رانندگی به ماخذ دو برابر افزایش یافته و غیر قابل طرح در هیئت‌های رسیدگی برای بخشودگی بوده و باید رانندگان نسبت به پرداخت جرایم مازاد هم اقدام کنند.
امینی متذکر شد: امیدواریم مردم قانون‌مدار گیلان به لحاظ افزایش جرایم رانندگی برای کاهش تصادفات با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شهری امن را برای هموطنان عزیز گیلانی فراهم کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول