اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اجرای قوانین جدید رانندگی اتفاق افتاد؛

کاهش درآمدهای کهگیلویه و بویراحمد از محل جرائم رانندگی

خبرگزاری فارس: معاون هزینه اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با اجرایی قوانین جدید رانندگی و با رعایت قوانین از سوی مردم، درآمدهای این استان از محل جرائم رانندگی کاهش یافت.

کاهش درآمدهای کهگیلویه و بویراحمد از محل جرائم رانندگی
فرج‌الله پورغلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در سال مالی گذشته، استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر درآمدهای مالیاتی از محل جرائم راهنمایی و رانندگی، درآمد نیروی انتظامی، استاندارد، معافیت مشمولان و سایر درآمدهای دولتی، نسبت به سال پیش از آن 43.7 درصد افزایش درآمد داشته که بخشی از آن از پایه درآمدی تعیین شده مازاد بوده که در این استان هزینه شده است.
معاون هزینه و رئیس اداره خزانه معین استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از زمان اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی تاکنون درآمدهای این استان از محل جرائم رانندگی کاهش محسوسی داشته که دلیل آن رعایت قانون توسط مردم بوده است.
وی بیان داشت: معاونت هزینه وظایف زیادی از جمله وصول درآمدهای عمومی و ارسال آن‌ها به خزانه، دریافت و پرداخت اعتبارات، افتتاح حساب دستگاه‌های اجرایی، نظارت مالی بر اسناد دستگاه‌های اجرایی و رسیدگی به صورتحساب‌ها را به عهده دارد.
پورغلام ادامه داد: در استان کهگیلویه و بویراحمد 19 هزار و 238 کارمند رسمی و پیمانی مشغول به‌کار هستند که پرداخت حقوق آن‌ها توسط سازمان اقتصاد و دارایی و معاونت هزینه صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول