اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای پیشرفت جمهوری اسلامی؛

تحریم‌های علیه ایران را به فرصت‌ تبدیل کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: در سال جهاد اقتصادی در راستای سخنان رهبر معظم انقلاب باید تحریم‌ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

تحریم‌های علیه ایران را به فرصت‌ تبدیل کنیم
حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با تحریم‌های حال حاضر علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تحریم‌ها روی کشور بیتأثیر نبوده‌اند اما در صورتی که از دریچه‌ای دیگر نگاه کنیم میبینیم، این تهدیدها تبدیل به فرصت شده است.
وی افزود: در طی سال‌های تحریم شاهد این امر هستیم که تهدیدهایی که از سوی کشورهای دیگر برای ایران وجود داشت تبدیل به فرصت به منظور پیشرفت در عرصه‌های علمی، پژ‍وهشی، فناوری شد و به نوعی محرکی برای حرکت بیش از پیش بوده است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مورد جنبه اقتصادی تحریم‌ها بیان داشت: در بحث اقتصادی توجه بیشتر به سرمایه‌گذاری در بخش‌های غیر دولتی که همان خصوصی و تعاون هستند، میتواند تأثیر بیشتری داشته باشد زیراکه بخش‌های دولتی اقتصاد شامل تحریم‌ها میشوند.
وی با اشاره به گذشت نیمی از سال جهاد اقتصادی تصریح کرد: باوجود اقدامات انجام شده از سوی مسئولان اما سرعت پیشرفت در راستای تححق جهاد اقتصادی راضی کننده نیست و انتظار رهبر معظم انقلاب در تححق این شعار بیشتر از اقدامات انجام شده است.
فولادگر در ارتباط با بازتاب‌های تحریم‌های دشمنان علیه ایران بر مردم تأکید کرد: مردم در مقابله با شرایط سخت مقاومت بیشتری از خود نشان داده و بازتاب تحریم‌ها روی جامعه چیزی جز افزایش اعتماد و اعتقاد مردم ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی نبوده است.
وی تأثیرات تحریم‌ها در حوزه اقتصاد روی کشور بیش از بخش‌های دیگر دانست و ادامه داد: مردم به حقانیت نظام اسلامی ایران پی برده‌اند و شاهد این امر هستند که دشمنان به منظور محدودیت این نظام دست به تحریم‌ها میزنند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول