اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تعاون روستایی بوشهر خبر داد:

قیمت خرید توافقی خرما 510 تومان تعیین شد

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تعاون روستایی استان بوشهر گفت: بر اساس تصمیمات شورای اقتصاد وهیئت وزیران قیمت خرید توافقی خرما در سال جاری هر کیلو 510 تومان برای خرمای درجه یک کبکاب تعیین شده است.

قیمت خرید توافقی خرما 510 تومان تعیین شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن محمددوست یکشنبه شب در جلسه شورای کنترل و نظارت بر بازار استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس برآوردهای انجام شده در سالجاری  پیش بینی می‌کنیم درحدود 13 هزار تن خرمای با کیفیت مطلوب در چرخه خرید وجود دارد.
محمد دوست با اشاره به اینکه سازمان تعاون روستایی آماده خرید خرمای باغداران و کشاورزان است، تصریح کرد: هم اکنون ظرفیت موجود انبارهای  استان هفته هزار و 600تن است و درصدد هستیم ظرفیت انبارها را برای ذخیره سازی و خرید بیشتر خرما  افزایش  دهیم.
رئیس سازمان بازرگانی بوشهر نیز گفت: نکته ای که در تنظیم بازار امسال تاثیرگذار بود حضور محسوس بازرسان و ناظران سازمان بازرگانی با همکاری و مشارکت بازرسان مجامع امور صنفی بود که در کاهش زمینه‌های سودجویی متخلفان و اجحاف به مصرف کنندگان نقش بسزایی در رضایتمندی مردم و کنترل قیمت‌ها ایفا کرد.
سیدحسین حسینی محمدی اظهار داشت: برنامه‌ریزی مناسبی برای تنظیم بازار امسال در نظر گرفته شده و مردم یقین داشته باشند آرامش و ثبات قیمت‌ها در بازار تا پایان سال تداوم دارد.
وی تصریح کرد: این مقام مسئول ادامه داد: سامانه‌های ارتباطی 124 و سیستم پیامگیر 30006124 سازمان بازرگانی به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات‌، گزارش‌ها و پیشنهادهای همشهریان در ارتباط با اجرای قانون در سطح استان و همچنین دریافت گزارش‌های مربوط به گرا‌نفروشی، کم‌فروشی، عدم عرضه مناسب در شبکه‌، احتکار و سایر تخلفات اقتصادی است.
وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه بخش بزرگی از موفقیت طرح هدفمندسازی یارانه به صنوف مربوط است، از آغاز قانون هدفمند‌ کردن یارانه‌ها جلسات متعددی با اتحادیه‌ها و اصناف برگزار شده و برنامه‌ریزیهای مناسبی صورت گرفته است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول