اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل گمرک استان قم خبر داد:

کاهش ق‍یمت کالا‌ها با مجاز شدن ترخیص از گمرک سلفچگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل گمرگ استان قم گفت: با توجه به توان گمرگ منطقه ویژه سلفچگان در ترخ‍یص کالا‌ها، با مجاز بودن در ترخ‍یص کالا ق‍یمت آنها ن‍یز کاهش م‍ی‌یابد.

کاهش ق‍یمت کالا‌ها با مجاز شدن ترخیص از گمرک سلفچگان
احمد ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم،‌ با اشاره به اهمیت گمرک منطقه ویژه سلفچگان، اظهار داشت‌: گمرک سلفچگان از 16 مرداد ماه مجاز به ترخیص لاستیک خودرو و چینی آلات شده است.
وی خاطرنشان کرد: با صدور این مجوز توسط حوزه معاونت امور گمرکی کشور استان قم در لیست استان‌های دارای مجوز ترخیص این کالا‌ها قرار گرفت.
 
* درآمدزایی و اشتغال‌زایی دو مزیت مهم
مدیر کل گمرک استان قم گفت: با بررسی‌هایی که از گمرک منطقه سلفچگان انجام شد این منطقه ظرفیت‌‌های لازم برای ترخیص کالا را داشت و با ترخیص لاستیک خودرو و چینی‌آلات موافقت شد.
وی با اشاره به مزیت‌هایی که ترخیص‌کالا از گمرک سلفچگان دارد، عنوان داشت: مجاز بودن به ترخیص کالا علاوه بر درآمدزایی، اشتغال‌زایی را به همراه دارد.
ذاکری نزدیکی به تهران، ‌افزایش رغبت واردکنندگان، سهولت در حمل و نقل، کاهش هزینه‌های جانبی و... را از دیگر مزایای ترخیص کالا از گمرک سلفچگان خواند.
مدیر کل گمرک استان قم ابراز داشت: کالا‌های دیگری با بررسی‌های کارشناسی به حوزه معاونت گمرک کشور پیشنهاد شده است که با توجه به توان و ظرفیت منطقه گمرک سلفچگان امید است مورد پذیرش قرار بگیرد و این منطقه بتواند در زمینه سایر کالا‌ها مجاز به ترخیص باشد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول