اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان اعلام کرد:

معکوس شدن مهاجرت در روستاهای ریگان

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: با اقدامات انجام شده، مهاجرت در روستاها معکوس شده و کسانی که به شهرها مهاجرت کرده بودند با این اقدامات به روستاها بازگشتند.

معکوس شدن مهاجرت در روستاهای ریگان
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد برزنگ ظهر امروز در حاشیه تحویل چند دستگاه کمپرسی و لودر به دهیاریها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: یکی از مشکلات دهیاریهای شهرستان ریگان نبود وسایل نقلیه در دهیاریها برای عمران و زیباسازی در راستای ساماندهی روستاهای شهرستان بود.
وی افزود: قبل از دولت نهم تنها یک کمپرسی در شهرستان کار دهیاریها را انجام میداد که اکنون با کمک معاونت عمرانی و عمران روستایی استانداری و با در اختیار قرار دادن اعتبارات، 11 کمپرسی و دو دستگاه لودر به دهیاریهای شهرستان افزوده شد.
برزنگ اعتبار این وسایل نقلیه را 360 میلیون تومان از طریق دهیاریها و مابقی از طریق استانداری هزینه شده است، تصریح کرد: این شهرستان دارای 80 دهیاری است.
وی گفت: کارهایی که به شرکت‌های پیمانکاری داده می‌شود، هزینه‌های هنگفتی را در پی دارد، اما با این دستگاه‌ها با کمترین هزینه بیشترین کار در روستاها انجام میشود.
برزنگ با اشاره به فعالیت‌های شرکت تعاونی توسعه و عمران دهیاریهای شهرستان ریگان بیان کرد: این شرکت با کارهای انجام داده در استان رتبه اول را در زمینه عمران و زیباسازی روستاها به دست آورده و برای رتبه‌بندی به سطح کشور معرفی شده است.
وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در روستاهای شهرستان ریگان گفت: با اقدامات انجام شده، مهاجرت در روستاها معکوس شده است و کسانی که به شهرها مهاجرت کرده بودند با این اقدامات به روستاها بازگشتند.
همچنین امام جمعه ریگان در حاشیه واگذاری سه خانه عالم اظهار داشت: سه خانه عالم در شهرستان ریگان به بهر‌ه‌برداری رسیده است.
حجت‌الاسلام علی حیدری نسب خاطرنشان کرد: این منازل عالم با زیربنای 60 متر مربع در روستاهای سلطان‌آباد، رحمت‌آباد و شهر ریگان با اعتبار هر کدام 20 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیدند.
وی گفت: هزینه ساخت این منازل توسط تبلیغات اسلامی، دفتر امام جمعه، مردم و درآمد زکات شهرستان ریگان است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول