اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرایی شدن اصل سوم قانون اساسی در تیران و کرون؛

ورزش در روستاها و نقاط محروم جایگاه یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان تیران و کرون با اشاره به اصل سوم قانون اساسی گفت: با اجرای این قانون، روستاها و نقاط محروم شهرستان تیران و کرون به وسایل ورزشی تجهیز شدند.

ورزش در روستاها و نقاط محروم جایگاه یافت
بهزاد درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تیران و کرون با اعلام اینکه اصل سوم قانون اساسی تاکید بر توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی برای عموم و به صورت رایگان دارد، اظهار داشت: این قانون در گذشته مورد بی مهری قرار گرفته بود و ورزش در نقاط محروم و روستاها به لحاظ مشکلات مالی و محرومیت جایگاهی نداشت و مردم این مناطق نیم توانستند از وسایل ورزشی استفاده کنند.
وی افزود: در راستای اجرای این قانون با همکاری اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان تاکنون 10 روستای شهرستان تیران و کرون به وسایل ورزشی تجهیز شده اند و بقیه روستاها نیز در دستور کار است.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان تیران و کرون بیان داشت: از فضاهای خالی مساجد و حمام‌هایی که از آنها استفاده نمیشود، برای تجهیز روستاها به وسایل ورزشی استفاده میشود.
وی اضافه کرد: تاکنون برای تجهیز روستاها به وسایل ورزشی 250 میلیون ریال هزینه شده که اعتبار آن از محل اعتبارات شهرستانی و اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان بوده است.
درویشی شهرستان تیران و کرون را در اجرای اصل سوم قانون اساسی پیشتاز اعلام کرد و گفت: عزم تربیت بدنی به تجیهز روستاها به وسایل ورزشی و توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی است که این کار نیز تا تجهیز تمام روستاها ادامه دارد.
وی یادآورشد: در صورتی که اعتبارات لازم برای تجهیز به وسایل ورزشی زود تامین شود به زودی شاهد تجهیز تمام روستاهای شهرستان به وسایل ورزشی هستیم.
وی همکاری مسئولان استانی و شهرستانی را در این امر مهم خواستار شد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول