اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پایانه های کرج:

پیک‌های موتوری در کرج ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج از پیگیری ایجاد و راه‌اندازی پیک موتوری ساماندهی شده در کرج خبر داد.

پیک‌های موتوری در کرج ساماندهی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این شهرستان، داود شعبانی‌ اظهار داشت: این مهم با هدف سازماندهی
عملکرد پیک‌های موتوری و به همت سازمان پایانه‌های کرج در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: چگونگی برنامه‌ریزی و تدوین سیاست‌های لازم برای این مهم به صورت اقدامات کارشناسی شده تهیه شده است.
شعبانی با اشاره به تلاش مسئولان ذیربط در اجرای این طرح، عنوان کرد: برنامه‌ها و برداشت‌های لازم برای کاربردی‌تر کردن این طرح براساس تجربیات سازمان‌هایی که در گذشته اقدام به اجرای این طرح کرده‌اند، گرفته شده است.
وی اذعان داشت: استفاده از روش‌های الگویی باعث کاهش میزان خطا و مشکل در اجرای طرح است.
این مسئول با بیان اینکه راه‌اندازی پیک موتوری در حیطه فعالیت‌های سازمان پایانه‌ها نیست، اظهار داشت: با این وجود این سازمان پیگیر این امر است و با راه‌اندازی پیک موتوری با محوریت سازمان پایانه‌های کرج فعالیت این پیک‌ها نیز ساماندهی می‌شود.
شعبانی با اشاره به اینکه پیک‌های موتوری فعال در سطح شهر به شکل خودجوش عمل می‌کنند، ادامه داد: پیک‌های موتوری با اجرای این طرح زیرپوشش یک شرکت خاص فعال می‌شوند.
وی با تأکید بر اجرای سیستم اتوماسیون در اجرای طرح راه‌اندازی پیک موتوری واحد و سازماندهی شده افزود: در اجرای این طرح پیک‌ها و موتورها به صورت متحدالشکل دیده شده‌اند.
‌مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج عنوان کرد: فراهم کردن محل‌های تجمیع مناسب در پایانه‌های کرج شامل پایانه شهید چمران، حصارک و آزادگان از دیگر برنامه‌هایی است که در قالب اجرای این طرح صورت می‌گیرد.
شعبانی با بیان اینکه مطالعات اولیه و پیوست‌های اجتماعی این طرح آماده شده است از پیگیری یک ساله اجرای این طرح توسط سازمان پایانه‌های کرج خبر داد
وی اطمینان از هویت شخصی افراد علاقمند به کار پیک موتوری را مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: سازماندهی پیک‌های موتوری زمینه‌ساز افزایش ضریب ایمنی درباره جابه‌جایی امانات شهروندان است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول