اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

ناوگان "اورژانس بیمار" استان بوشهر نوسازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با ورود 13 دستگاه آمبولانس پیشرفته ناوگان اورژانس بیمار استان بوشهر تمامی خودروهای فرسوده از رده خارج و این ناوگان به‌طور کامل نوسازی شد.

ناوگان "اورژانس بیمار" استان بوشهر نوسازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حیدری ظهر امروز در آیین واگذاری آمبولانس‌های جدید در بوشهر اظهار داشت: تعداد یک دستگاه آمبولانس آی سی یو دار ویژه، 4 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر و 8 دستگاه آمبولانس تویوتا هایس و یک‌دستگاه خودروی فرماندهی عملیات مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی به ناوگان اورژانس بوشهر اضافه شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر افزود: تعداد 15 دستگاه آمبولانس به پایگاه‌های جاده‌ای و شهری استان تزریق شد که با افزوده شدن این آمبولانس‌ها دسترسی مردم به خدمات امدادی بسیار مطلوب می‌شود.
حیدری با اشاره به آمار کشوری میانگین فاصله پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای، گفت: این میانگین در کشور40 کیلومتر است که در استان بوشهر به 24 کیلومتر کاهش یافته است.
وی افزود:زمان رسیدن اورژانس بر بالین مصدومان در شهرها بین 4 تا 6 دقیقه و در جادهها بین 9 تا 11 دقیقه است.
حیدری بیان داشت: در این مجموعه، آمبولانس‌‌های پیشرفته تیپ بی، سی و یک دستگاه آمبولانس ای‌سی‌یو دار ویژه که قابلیت‌های بسیار زیادی دارند وارد ناوگان حمل بیمار استان شد.
وی تصریح‌کرد: با افزوده شدن این آمبولانس‌ها مجموعه ناوگان حمل بیمار در استان بوشهر از جمله پیشرفته‌ترین و نوترین ناوگان‌ها در سطح کشور می‌شود و در صورت بروز اتفاق ناگهانی و از کار افتادن هر یک از آمبولانس‌ها در شهرستان‌ها خودروهای جایگزین آماده ارائه خدمت به هم‌شهریان است.
وی خاطر نشان‌کرد: در آینده نزدیک آمبولانس‌های آی‌سی‌یو دار ویژه برای تمام شهرستان‌های استان تهیه می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
حیدری گفت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هم اکنون با داشتن 11 پایگاه اورژانس شهری، 30 پایگاه اورژانس جاده‌ای و 62 دستگاه آمبولانس در حال ارائه خدمت به مردم است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز در بازدید از مجموعه آمبولانس‌ها گفت: امروز شاهد آغاز فعالیت تعداد قابل توجهی آمبولانس پیشرفته از لحاظ تجهیزاتی در استان بوشهر بودیم که حرکتی خوب و ماندگار در حوزه خدماتی استان است.
محمدحسن شنبدی ضمن تشکر از رئیس از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای ارتقای خدمات رسانی به مردم ولایت‌مدار استان بوشهر، اضافه‌کرد: با اضافه شدن این تعداد آمبولانس به مجموعه اورژانس استان بوشهر تمام هم‌استانی‌ها از خدمات این مجموعه بهره‌مند می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه خرید این تعداد آمبولانس بخش بسیار کوچکی از خدمات دولت است، گفت: گزارشاتی که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ارائه کردند بسیار امیدوارکننده است و بیانگر رشد قابل توجهی در زمینه خدمات درمانی استان است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول