اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکید رئیس علوم پزشکی کرمان:

پایگاه‌های اورژانس کرمان کسری بودجه دارند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: پایگاه‌های اورژانس این دانشگاه در سال جاری با کسری بودجه بسیاری مواجه هستند.

پایگاه‌های اورژانس کرمان کسری بودجه دارند
عبدالرضا صباحی روز گذشته در حاشیه در آیین تحویل هشت دستگاه خودرو به واحدهای دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: همزمان با هفته دولت هشت دستگاه خودرو شامل سه دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر، دو دستگاه آمبولانس تویوتا هایس و سه دستگاه وانت کاپرا به ارزش 3 میلیارد و 450 میلیون ریال به واحدهای دانشگاه علوم پزشکی کرمان تحویل شد.
وی تصریح کرد: وانت‌های کاپرا برای نقاط محروم مورد استفاده قرار می‌گیرد که با توجه به حضور تعداد زیاد اتباع خارجی در استان کرمان، بودجه این  خودروها از سوی کمیسیارای عالی پناهندگان تامین شد تا خدمات مورد نیاز به این افراد ارائه شود.
صباحی بیان کرد: دو دستگاه آمبولانس تویوتا هایس نیز در بردسیر و شهربابک خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی با بیان اینکه سه دستگاه وانت کاپرا دراختیار اورژانس 115 کرمان قرار می‌گیرد، اذعان کرد: این آمبولانس‌ها در حوزه‌های سیرجان، راور و بافت فعالیت می‌کنند.
صباحی با اشاره به اینکه افزایش اعتبار پایگاه‌های اورژانس 115 کرمان کافی نیست، بیان داشت: اعتبار این پایگاه‌ها در سال جاری 5 میلیارد تومان است که با توجه به هزینه‌های تعریف شده در این بخش حداقل 8 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی همچنین از انباشته شدن 2 میلیارد تومان هزینه از سال گذشته در پایگاه‌های 115 کرمان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه این مجموعه خدمات حیاتی را به مردم ارائه می‌کند، این کسری بودجه باید جبران شود.
صباحی با بیان اینکه 10 بیمارستان در استان کرمان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی کرمان قرار دارند،  خاطرنشان کرد: تمام این بیمارستان‌های دارای دو یا سه آمبولانس هستند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول