اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاری مصری:

پیام رهبر ایران به مبارزان مصر نشان از بصیرت ایشان بود

خبرگزاری فارس: قاری مصری پیام رهبر انقلاب اسلامی به مبارزان مصر در لحظات اولیه مبارزه را نشان از شجاعت و بصیرت ایشان عنوان کرد.

پیام رهبر ایران به مبارزان مصر نشان از بصیرت ایشان بود
حسنی صالح ابوستیت در حاشیه برگزاری محفل انس با قرآن در سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: بسیار دوست دارم تا در زمانی که در ایران اسلامی هستم زیارت دیدار رهبر معظم انقلاب نصیبم شود.
وی در ادامه تاکید کرد: مردم ایران و بلکه مسلمانان جهان باید قدر این رهبر فرزانه را دانسته و به ایشان افتخار کنند.
وی با بیان اینکه پیام رهبر انقلاب اسلامی به مبارزان مصر آن هم در لحظات اولیه مبارزه نشان از شجاعت و بصیرت ایشان دارد‏، خاطرنشان کرد: این در حالی بود که هیچکدام از دول عرب و غیرعرب چنین جرأتی را نداشتند و این موجب افزایش محبوبیت مردم و رهبری نظام در دل مردم مصر شد. 
این قاری مصری گفت: من میخواهم در دیدار با رهبر معظم انقلاب پیام همه مردم مصر خصوصا علما و جامعه قرآنی را به محضر ایشان رسانده و سپاس و قدر دانی مردم مصر را به ایشان عرضه بدارم.
ابوستیت ادامه داد: در انقلاب مصر تنها کشوری که حامی و پشتیبان مردم این کشور بود، ملت ایران بود و این امر مایه افتخار و دلگرمی برای مردم مصر به شمار میآید.
وی عنوان کرد: دفاع مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری از مردم مصر همواره بیانگر آن است که ایران اسلامی حامی ملت‌های مسلمان دیگر است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول