اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت؛

چاپ کتاب مقررات مالیاتی در آران و بیدگل

خبرگزاری فارس: کتاب مجموعه کامل قانون و مقررات مالیاتی به انضمام ۲۰۰ نکته راهبردی برای نخستین بار در شهرستان آران و بیدگل به چاپ رسید.

چاپ کتاب مقررات مالیاتی در آران و بیدگل
مؤلف کتاب مجموعه کامل قانون و مقررات مالیاتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این کتاب با سبک جدید و به شیوه آموزشی تاًلیف و امسال تاکنون دو بار تجدید چاپ و هر بار با تیراژ 2 هزار نسخه منتشر شده‌است.
احمد زارع‌مقدم گفت: این کتاب قابل استفاده تمام اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از همکاران مالیاتی، اساتید، دانشجویان و مودیان محترم است و می‌تواند به عنوان یک وکیل مالیاتی برای مؤدیان مالیاتی مورد استفاده قرار گرفته و موجب کاهش تنش‌های احتمالی بین آنها و سازمان امور مالیاتی کشور گردیده و از این طریق در تکریم ارباب رجوع نیز گام مثبتی برداشته شود.
 وی هدف از تألیف این کتاب را قرار دادن تجارب همزمان عملی و علمی خود از طریق تدریس در دانشگاه‌های مختلف و فعالیت به عنوان رئیس امور مالیاتی عنوان کرد و افزود: ارائه مجموعه ای بدیع و کامل برای علاقمندان به قانون مالیات‌های مستقیم و جلوگیری از مراجعه آنها به انواع کتاب‌های مربوط به قانون مذکور از دیگر اهداف تألیف این کتاب است.
رئیس امور مالیاتی آران و بیدگل خاطرنشان کرد: جامعه امروز ما جامعه‌ای پویا، متحول و پیشرو است که آگاهی و دانایی، لازمه بخش‌های مختلف زندگی افراد به ویژه در زمینه‌های اجتماعی، حقوقی و اقتصادی است که یکی از این موضوعات مالیات به عنوان ابزار مهم سیاست اقتصادی و یکی از اقلام درآمدی دولت است که باید افراد اطلاعات کامل آنرا در باره نحوه پرداخت و قوانین و مقررات آن بدانند.
وی اضافه کرد: کتاب مجموعه کامل قانون و مقررات مالیاتی نیز با توجه به ضرورت اطلاع‌رسانی و در راستای آشنایی هر چه بیشتر گروه هدف و شناسایی انواع درآمدهای مالیاتی تألیف و منتشر شده‌است.
زارع‌مقدم یادآور شد: دولت‌ها می‌توانند با اعمال سیاست‌های مختلف اقتصادی و مالیاتی، نه تنها به عنوان یکی از اقلام درآمدی دولت بلکه در زمینه توزیع عادلانه درآمد و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر نیز اقدام کنند.
به گفته وی درآمدهای مالیاتی یکی از اقلام مهم درآمدی در بودجه دولت‌ها است به طوری که در بعضی کشورها نظیر آلمان و استرالیا حدود 90 درصد از درآمدهای عمومی دولت‌ها از طریق درآمدهای مالیاتی تأمین می‌شود.
این استاد دانشگاه گفت: در ایران نیز علی‌رغم درآمدهای سرشار نفتی، مالیات در بودجه عمومی دولت نقش تعیین‌کننده‌ای دارد به طوری که دومین منبع درآمدی دولت محسوب می‌شود.
وی تأکید کرد: اهمیت مالیات و نقش آن در اقتصاد کشور زمانی نمایان‌تر می‌شود که نفت و درآمدهای ناشی از مشتقات آن را به عنوان یک سرمایه در نظر گرفته و سعی شود برای آیندگان حفظ و ذخیره شود.
احمد زارع‌مقدم علاوه بر چاپ و انتشار دهها مقاله علمی و مدیریتی، تاکنون کتاب‌های -حسابداری مالیاتی، مجموعه کامل سوالات چهار گزینه‌ای قانون مالیات‌های مستقیم، قانون مالیات بر ارزش افزوده همراه با قوانین و مقررات مربوطه‌، حسابداری مالیاتی چاپ سوم  را به چاپ رسانده ‌است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول