اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار؛

کمیته رسانه‌ها و سایبری در استان مرکزی تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی از تشکیل کمیته رسانه‌ها و سایبری برای نخستین‌بار در ستاد انتخابات استان خبر داد.

کمیته رسانه‌ها و سایبری در استان مرکزی تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرهاد اسکندری ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل خبری انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: این کمیته با توجه به اهمیت و نقش خبرگزاری‌ها در روند اطلاع‌رسانی انتخابات برای نخستین‌بار در استان تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: انتخابات از مهم‌ترین رویدادهای هر کشور است و در حکومت مردم‌ سالاری دینی این انتخابات جایگاه ویژه‌ای دارد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه  برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم استحکام و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنبال دارد، بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرده و انقلاب را در برابر تمام دسیسه‌ها بیمه کند.
اسکندری با اشاره به اینکه همه مسئولان وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه را فراهم سازند،‌ ادامه داد: از آنجا که رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند می‌توانند در اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع در عرصه انتخابات نقش تاثیرگذاری داشته و زمینه جذب حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم سازند.
وی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی زمینه دسترسی مردم به امکانات و اخبار سایبری در همه نقاط کشور به وجود آمده و همه مردم با دسترسی آسان و سریع به اینترنت میتوانند اخبار و اطلاعات لازم را به دست آورند که این مسئله رسالت فعالان این عرصه را سخت‌تر و سنگین‌تر کرده است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی با اشاره به تشکیل کمیته رسانه‌ها و سایبری برای نخستین‌بار در استان اظهار داشت: با توجه به اینکه خبرگزاری‌ها در آگاهی‌بخشی به مردم و فراهم‌سازی بستر برای حضور حداکثر مردم در انتخابات نقش برجسته‌ای دارند امسال برای نخستین‌بار در طول تاریخ برگزاری انتخابات کمیته رسانه‌ها و سایبری در استانداری تشکیل شده است که این کمیته می‌تواند به روند انتقال و انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به انتخابات سرعت بیشتری بخشیده و با این اقدام از شبه‌افکنی در بین مردم جلوگیری کند.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی سایبری ستاد انتخابات استان مرکزی نیز گفت: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است و در ایران به عنوان حاکمیت اسلامی این انتخابات نقش مردم سالاری دینی را پررنگ‌تر می‌کند.
شاهین فرشاد اظهار داشت: بدون شک مردم با شرکت در انتخابات در سرنوشت کشور خود سهیم شده و با انتخاب افراد اصلح آینده‌ خوبی را برای کشورشان رقم خواهند زد.
وی افزود: شرکت پرشور مردم در انتخابات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار است که نباید اجازه داد به این افتخار خدشه‌ای وارد شود.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی سایبری ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه رسانه‌ها وظیفه دارند با آگاهی‌بخشی خود انتخاب اصلح را به مردم نشان دهند، بیان کرد: رسانه‌ها باید در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی،‌ اقتصادی و فرهنگی واقعیت‌ها را به مردم منتقل کنند، چراکه رسانه‌ها چشمان بیدار جامعه بوده و هستند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول