اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد تفکیک پسماند شهرداری کرج خبر داد:

آموزش تفکیک از مبدا زباله به مردم کرج

خبرگزاری فارس: مسئول واحد تفکیک سازمان پسماند شهرداری کرج از برگزاری دوره‌های آموزش تفکیک از مبدا زباله به شهروندان این کلانشهر خبر داد.

آموزش تفکیک از مبدا زباله به مردم کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی محمدی‌پور اظهار داشت: طرح آموزش تفکیک از مبدا زباله به همت این سازمان از 15 بهمن ماه سال گذشته در منطقه یک شهرداری کرج آغاز شد.
وی افزود: با اجرای این طرح 50 درصد شهروندان منطقه یک شهرداری کرج آموزش‌های لازم در مورد تفکیک زباله از مبدا را فرا گرفتند.
این مسئول از اتمام آموزش مذکور در محله‌های جوادآباد، کوی کارمندان شمالی، جهانشهر و ... خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر نیز برنامه زمان‌بندی جمع‌آوری پسماندهای خشک نیز در کرج در حال تهیه و اجرا است.
محمدی‌پور در این زمینه از مشارکت مطلوب شهروندان در اجرای این طرح خبر داد و یادآور شد: در این زمینه شهروندان میتوانند در صورت بروز هرگونه مشکل ضمن ارسال پیامک به سامانه 10006335، با شماره‌های 2756337 تماس بگیرند و نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را اعلام کنند.
وی بر نهادینه کردن فرهنگ تفکیک از مبدا زباله بین شهروندان تأکید و اعلام کرد: در حال حاضر در برخی از مناطق به ویژه مناطق بالای شهر شهروندان به این مهم توجه ویژه می‌کنند.
مسئول واحد تفکیک سازمان پسماند شهرداری کرج یادآور شد: طی سال‌جاری نیز پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی از سوی این سازمان در کلانشهر کرج در دست اجرا و احداث است.
انتهای پیام/خ30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول