اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان خبر داد:

هزینه 700 میلیون ریالی برای جمع‌آوری زباله‌ها در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: ماشین‌آلات مکانیزه جمع‌آوری زباله هیچ سهمیه‌ سوختی ندارند و ماهانه بیش از 700 میلیون ریال به شهر هزینه تحمیل میشود.

هزینه 700 میلیون ریالی برای جمع‌آوری زباله‌ها در اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، حمید‌رضا صبور با اشاره به تولید روزانه حدود یک‌ هزار تن زباله در اصفهان اظهار داشت: به دنبال سهمیه‌بندی بنزین، جمع‌آوری زباله هزینه‌های قابل توجهی را به شهرداری اصفهان تحمیل کرده به طوری که ماهانه این ارگان برای تامین سوخت خودروهای حمل زباله 700 میلیون ریال هزینه میکند.
وی ادامه داد: در حالی که قبل از اجرای این طرح مدیریت شهری برای این منظور فقط 170 میلیون ریال هزینه میکرد.
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: فقط در بخش خدمات شهری بیش 300 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین وجود دارد که باید برای سهمیه بنزین آنها فکری شود.
وی با اشاره به اینکه به دلیل کمبود سهمیه بنزین و گازوئیل فعالیت ناوگان و ماشین‌آلات مکانیزه جمع‌آوری زباله‌های اصفهان از لحاظ مالی دچار اخلال شده است، بیان داشت: تاکنون مکاتبات متعددی با وزارت کشور و وزارت نفت در خصوص افزایش سهمیه بنزین ماشین نظافت و جمع‌آوری زباله شهر اصفهان صورت گرفته که هیچ اقدامی در این ‌ارتبا‌ط‌ صورت نگرفته است.
صبور با بیان اینکه در حال حاضر برای سوخت ماشین‌آلات مکانیزه ناوگان مکانیزاسیون خدمات شهری روزانه 25 میلیون ریال شهرداری هزینه میکند افزود: لازم است برای خودروهای حمل زباله شهرداری سهمیه سوخت به صورت یارانه‌ای در نظر گرفته شود.
وی گفت: در حال حاضر شهرداری هیچ خودرو حمل زباله را به دلیل کمبود بنزین متوقف نکرده و این نهاد همچنان به خدمات‌رسانی خود اهتمام میورزد.
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اضافه کرد: از شهروندان اصفهانی و به خصوص کسبه و اصناف درخواست می‌کنیم با توجه به شرایط فعلی با رعایت انتقال زباله‌های خود به خارج از منزل در ساعت 23 هر شب ناوگان خدمات موتوری شهرداری را در اجرای وظایف محوله در حوزه نظافت شهر یاری دهند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول