اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری استان تهران خبر داد:

تعریض محور وهن‌آباد ـ حسن‌آباد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان تهران از تعریض محور وهن‌آباد ــ حسن‌آباد از دو خطه به چهار خطه خبر داد.

تعریض محور وهن‌آباد ـ حسن‌آباد
فریبرز واحدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از تعریض محور حسن‌آباد‌ ـ وهن آباد و تبدیل آن از دو خطه به چهار خطه خبر داد و گفت: این اقدام سبب رونق بیشتر صنایع واقع در این محور می‌شود.
مدیرکل راه و ترابری استان تهران افزود: طول کلی این محور 20 کیلومتر است که جاده قدیم قم را از پلیس راه حسن‌آباد به آزاد راه تهران‌ ـ قم متصل میکند و در ادامه به منطقه وهن آباد شهرستان رباط کریم وصل میشود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: این محور با اتصال ایمن شهر رباط کریم به آزاد راه تهران‌ ـ قم برای تخلیه ترافیک آزاد راه به جاده قدیم قم و بالعکس گزینه بسیار مناسبی است و به متولیان راه این امکان را میدهد تا در مواقع اضطراری با استفاده از این مسیر ترافیک را مدیریت کنند.
واحدی تاکید کرد: این قطعه در سال‌های آتی به عنوان بخشی از کمربندی جنوبی استان، شهرستان کرج را به بزرگراه امام رضا علیه‌السلام متصل می‌کند.
وی عنوان کرد: 10 کیلومتر از فاز نخست مسیر تعریض و بهسازی شده و فاز دوم شامل 10 کیلومتر بعدی آغاز شده است و  در ادامه پروژه نیاز به تعریض سه دستگاه پل بزرگ در محل تقاطع با راه‌آهن، رودخانه شور و رودخانه کرج و همچنین تعریض و تکمیل رمپ و لوپ‌های تقاطع غیرهمسطح با آزاد راه تهران‌ ـ قم است.
مدیرکل راه و ترابری استان تهران در پایان در ارتباط با مشکلات پیش روی این طرح گفت: مشکل عمده پروژه معارضان آن اعم از معارضان شخصی و راه‌آهن بوده که امیدواریم با تعامل و رایزنی مشکلات پیش رو در کمترین زمان حل و فصل شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول