اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد:

صرف 12 میلیارد ریال برای ایمن‌سازی جاده‌های چالدران

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: 12 میلیارد و 297 میلیون ریال اعتبار امسال صرف ایمن‌سازی، نصب علایم، لکه‌گیری محورهای اصلی و روستایی و احداث دیوار نگهبان در چالدران شده است.

صرف 12 میلیارد ریال برای ایمن‌سازی جاده‌های چالدران
احمدرضا قلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 44 کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی شهرستان چالدران در طول یک سال اخیر بهسازی و آسفالت شده است.
وی افزود: در یک سال اخیر با وجود خسارات زیادی که به راه‌های شهرستان چالدران وارد شده است گا‌م‌های خوب و محکمی در راستای مرمت، آسفالت و ایمن‌سازی جاده‌های اصلی و روستایی شهرستان برداشته شده است.
این مسئول اضافه کرد: بهسازی و آسفالت 29 کیلومتر از راه‌های اصلی شهرستان با صرف اعتبار 31 میلیارد ریال و 13 کیلومتر راه روستایی با صرف هزینه 8 میلیارد و 313 میلیون ریال در یک سال اخیر از دیگر اقدامات انجام گرفته است.
وی لکه‌گیری آسفالت محورهای اصلی و روستایی کل حوزه استحفاظی شهرستان، احداث دیوار نگهبان در محور چالدران – قره‌ضیالدین در راستای ایمن‌سازی جاده، اجرای عملیات نصب تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی راه‌های اصلی و روستایی و همچنین خط‌کشی تمام محورهای آسفالته اصلی و روستایی را از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های حوزه راه و ترابری عنوان کرد.
قلیپور ادامه داد: بهسازی و آسفالت 15 کیلومتر راه روستایی و همچنین احداث 15 دستگاه پل لوله‌ای در محورهای روستایی از جمله مهم‌ترین اموراتی است که در یک سال اخیر در حوزه راه‌های روستایی انجام گرفته است.
فرماندار چالدران در ادامه از پایان عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت قطعه دوم چالدران – کشمش‌تپه به طول 17 کیلومتر و افتتاح آن در هفته دفاع مقدس خبر داد.
وی همچنین از عملیات‌های در حال اتمام به تکمیل احداث پل سه دهانه شش متری در خروجی آواجیق بدولی اشاره کرد و گفت: مرمت ابنیه‌های فنی و احداث دیوار نگهبان از جمله پروژه‌های اجرایی در محورهای روستایی است که به دلیل کمبود اعتبار نیمه‌تمام مانده است. 
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول