اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فوتبال ساحلی هیئت فوتبال مازندران:

ساری قهرمان فوتبال ساحلی مازندران شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فوتبال ساحلی هیئت فوتبال مازندران از قهرمانی تیم فائزکاران فرح آباد ساری در مسابقات فوتبال ساحلی جام رمضان مازندران خبر داد.

ساری قهرمان فوتبال ساحلی مازندران شد
حسن کیومرثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: این مسابقات که با حضور شش تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت صبح امروز در ساری برگزار شد در پایان تیم فائزکاران فرح آباد ساری قهرمان این رقابت‌ها شد.
وی خاطرنشان کرد: پس از انجام مسابقات مقدماتی تیم‌های فائزکاران فرح آباد ساری، شهدای بابلسر، بندر امیرآباد و تعاونی اعتباری صالحین به عنوان چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی بودند.
رئیس کمیته فوتبال ساحلی هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: در دیدار نیمه‌نهایی تیم فائزکاران فرح آباد ساری موفق شد هشت بر چهار تعاونی اعتباری صالحین را شکست دهد و شهدای بابلسر نیز 9 بر چهار تیم بندر امیر آباد را مغلوب کرد و به فینال این مسابقات صعود کردند.
رئیس کمیته فوتبال ساحلی هیئت فوتبال مازندران درباره فینال این مسابقات گفت: در دیدار پایانی و فینال این رقابت‌ها تیم فائزکاران فرح آباد ساری موفق شد 3 بر 2 تیم شهدای بابلسر را شکست دهد و با این پیروزی قهرمان شد.
این مسئول همچنین درباره دیدار رده‌بندی این مسابقات ابراز داشت: برای شناخت تیم سوم این مسابقات تیم تعاونی اعتباری صالحین موفق شد 7 بر 5 تیم بندر امیرآباد را شکست دهد و به مقام سومی رسید.
رئیس کمیته فوتبال ساحلی هیئت فوتبال استان مازندران درباره تیم قهرمان این مسابقات گفت: این تیم که به عنوان یکی از تیم‌های مازندرانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های است با ترکیب بازیکنان اصلی خود پا به این رقابت‌ها گذاشت و این مسابقات می‌توانست دیدار‌های تدارکاتی خوبی برای این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور باشد.
وی در پایان اذعان داشت: به تیم‌های برتر و بهترین بازیکنان با حضور مسئولان مدال، حکم و کاپ قهرمانی اهدا شد.
انتهای پیام/ن20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول