اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران خبر داد:

مدیریت فوتبال صنعت ساری با اداره کل ورزش مازندران

خبرگزاری فارس: معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: تیم صنعت ساری در سال جاری مستقیماً زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال این استان اداره می‌شود.

مدیریت فوتبال صنعت ساری با اداره کل ورزش مازندران
احمد سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با توجه به نزدیک بودن فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور برای بر طرف شدن مشکلات مدیریت باشگاه صنعت ساری جلسه اضطراری روز گذشته در اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل شد.
وی با اشاره به اینکه دو سرمایه‌گذار به نام‌های حسین فارسی و ابراهیم میثاقی که به تعهدات خود در قبال حمایت مالی به باشگاه صنعت ساری عمل نکردند، خاطرنشان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان تصمیم گرفت با نزدیک بودن این مسابقات این تیم به طور موقت زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان اداره شود.
معاون مدیرکل و ورزش جوانان استان مازندران در ادامه تصریح کرد: فارسی و میثاقی در این مدت برای مالکیت و صاحب شدن باشگاه صنعت ساری بی‌جهت مصاحبه انجام می‌دادند، ولی به نوعی هیچ خبری از حمایت مالی و معنوی به این تیم از جانب هیچ‌کدام نبود.
سعادتمند گفت: در حال حاضر اداره کل ورزش و جوانان با کمک هیئت فوتبال استان بدهی‌های سال گذشته مهرکام پارس تهران را پرداخت می‌کنند و باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت ساری مستقیماً زیر نظر این دو نهاد اداره و حمایت می‌شود.
وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیئت فوتبال استان مازندران در کنار حمایت مالی و معنوی به تیم صنعت ساری رایزنی هم با اسپانسر و سرمایه‌گذاران خواهد داشت تا با تشکیل جلسات شاید اسپانسر و سرمایه‌گذار قوی برای این تیم پیدا شود.
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: این تیم در حال حاضر مدیرعامل ندارد، ولی در مقابل با مدیریت مدیران با تجربه و کاردان تا اطلاع ثانوی اداره میشود.
سعادتمند همچنین از تشکیل کمیته زیر پوشش مدیریتی در تیم صنعت ساری خبر داد و متذکر شد: پریچهره، خلردی، علوی، نجاریان، بابایی، گوهردهی و یونسی به عنوان هئیت مدیره در این تیم تا تشکیل اسپانسر جدید فعالیت می‌کنند.
این مسئول اذعان داشت: به هواداران و دوستداران صنعت ساری اعلام می‌کنم که هرگز نگران تیم شهر خود نباشند، زیرا این تیم با آمادگی و هماهنگی کامل پا به این مسابقات خواهد گذاشت.
به گزارش فارس، تیم صنعت ساری در هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه 24 شهریور ماه در ورزشگاه شهدای ساری میزبان سایپا شمال است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول