اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در اردوی آماده‌سازی؛

فوتبالیست قمی به تیم ملی جوانان دعوت شد

خبرگزاری فارس: فوتبالیست قمی بار دیگر به تیم ملی فوتبال رده سنی جوانان کشورمان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شد.

فوتبالیست قمی به تیم ملی جوانان دعوت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسامی بازیکنان تیم فوتبال جوانان کشورمان برای حضور در اردوی آماده‌سازی هشت روزه در تهران اعلام شد که در بین نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو، نام داود بهادری بازیکن تیم جوانان صبای قم نیز به چشم می‌خورد.
این در حالی است که نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال رده سنی جوانان کشورمان، طبق برنامه کادر فنی تیم ملی جوانان باید از امروز تا روز بیستم شهریور ماه در کمپ تیم‌های ملی، به تمرینات آماده‌سازی این تیم بپردازند.
علاوه بر داود بهادری ستاره تیم فوتبال صبای قم که از جمله امیدهای فوتبال قم برای حضور در تیم بزرگسالان صبا در لیگ برتر باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، چهره‌های پر امید دیگری نیز در تیم ملی حضور دارند تا فوتبال کشورمان بعد از سال‌ها در رده سنی جوانان آسیا بدرخشد.
در بین این نفرات روزبه چشمی، محمد حسین‌پور، علی محسن‌زاده، سپهر احمدیان، بهنام محمدزمانی، محمدرضا قدرتی‌پور، محمدحسین کنعانی، محمدامین جهان‌کهن، بهنام برزای، علیرضا آهکی، یوسف وکیا، محمد اهل شاخه، فرشاد جان فدا، جابر یوسفی، علیرضا جهانبخش، علی علیپور، سردار آزمون، علی چوپانی، احمد اسکندری، فرشید اسماعیلی، احسان پهلوان، سروش ناصری، زادکو تکاپ و پیمان مراد‌زاده اسامی نفرات دعوت شده به این اردو هستند.
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان، تمرین این تیم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود که تمرینات صبح به رفع نقاط ضعف بازیکنان در دیدارهای تدارکاتی و تمرینات بعد از ظهر به مرور کارهای تاکتیکی در خطوط سه‌گانه اختصاص یافته است.
شاگردان اکبر محمدی همچنین پیش از حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا، در دهه آخر شهریور به قطر می‌روند و اوایل مهر ماه در تورنمنت ویتنام شرکت خواهند کرد و این در حالی است که تیم فوتبال جوانان کشورمان در مرحله انتخابی مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 19 سال آسیا با تیم‌های جوانان ازبکستان، پاکستان، هند، افغانستان و ترکمنستان همگروه شده است و این رقابت‌ها از نهم تا نوزدهم آبان‌ ماه امسال به میزبانی تیم جوانان کشورمان برگزار می‌شود.
تیم جوانان کشورمان برای رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا که آبان امسال در همدان برگزار می‌شود، در حال آماده‌سازی است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول