اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب برتری پرگل در هفته ششم؛

ارم ساز به مدعیان فوتبال نوجوانان قم نزدیک شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان ارم ساز قم با کسب برتری در هفته ششم یک گام دیگر به مدعیان کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال نوجوانان باشگاه‌های قم نزدیک شد.

ارم ساز به مدعیان فوتبال نوجوانان قم نزدیک شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم دیدارهای خود را برگزار کرده‌اند، در آخرین شب هفته ششم این رقابت‌ها، شنبه شب دو دیدار برگزار شد که با پیروزی تیم‌های ارم ساز و هما همراه بود.
در این دو مسابقه که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، 19 گل به ثمر رسید تا ششمین هفته مسابقات لیگ دسته اول فوتبال نوجوانان باشگاه‌های قم هفته‌ای پر گل و جذاب‌تر از هفته‌های قبل باشد.
در نخستین دیدار برگزار شده، تیم‌های فوتبال نوجوانان هما و آریا به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه دیداری کاملا یک طرفه به سود تیم فوتبال نوجوانان همای قم بود و طی آن، همایی‌ها توانستند حریف خود را گلباران کنند.
تماشاگران حاضر در مجموعه ورزشی تختی قم از دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان هما و آریا در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم، 12 گل تماشا کردند که 11 گل آن به تنهایی سهم تیم فوتبال نوجوانان هما بود تا در نهایت برتری 11 بر یک به سود این تیم رقم بخورد.
بعد از این مسابقه، تیم‌های فوتبال نوجوانان ارم ساز و پیروزان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که از قضا این مسابقه نیز پر گل از آب درآمد و طی آن فوتبالیست‌های تیم نوجوانان ارم ساز با قاطعیت حریف خود را از پیش رو برداشته و یک گام به تیم‌های صدرنشین افشید و سوهان گل محمد نزدیک شدند.
در این دیدار تیم فوتبال نوجوانان ارم ساز مقابل پیروزان بازی برتری به نمایش گذاشت و در حالی که در پایان این دیدار هفت بار توپ از خط دروازه‌های دو تیم گذشت، فوتبالیست‌های تیم نوجوانان ارم ساز با حساب پنج بر دو حریف خود را شکست دادند.
اما با نتایجی که در دو دیدار شب گذشته از هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم رقم خورد، تیم فوتبال نوجوانان افشید با کسب 15 امتیاز همچنان در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند اما دیگر مدعیان در یک قدمی این تیم قرار دارند.
این در حالی است که تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد نیز با کسب 15 امتیاز در حال حاضر تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارند و تیم فوتبال نوجوانان ارم ساز قم به لطف برتری پنج بر دو خود مقابل پیروزان، با کسب 13 امتیاز به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کرد، ضمن اینکه در این رده‌بندی تیم فوتبال نوجوانان اتحاد شادقلی قم با کسب 10 امتیاز در مکان چهارم قرار دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول