اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن خبر داد:

احداث بزرگ‌ترین اردوگاه علمی روحانیان کشور در رودهن

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی از احداث بزرگ‌ترین اردوگاه علمی و پژوهشی روحانیان کشور در رودهن خبر داد.

احداث بزرگ‌ترین اردوگاه علمی روحانیان کشور در رودهن
حجت‏الاسلام محمدرضا اسماعیلی در حاشیه نشستی که با حضور اعضای شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه کشور، مدیر حوزه علمیه استان تهران، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران، امام جمعه دماوند و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در رودهن اظهار داشت: این مرکز علمی و پژوهشی دارای کاربری‌های دیگری نظیر تفریحی، فرهنگی و تحقیقاتی نیز خواهد بود.
وی با اشاره به محل دقیق این مرکز علمی و پژوهشی خاطرنشان کرد: این مرکز علمی و پژوهشی در 105 هکتار از اراضی روستای مهرآباد رودهن ساخته می‌شود.
اسماعیلی از برگزاری آیین کلنگ‏زنی این طرح در شهریور ماه سال جاری خبر داد و افزود: مراحل ساخت بزرگ‌ترین مرکز اردوگاهی کشور روز 23 شهریور ماه جاری در حضور یکی از مراجع عالیقدر عظام و با برگزاری آیین کلنگ‏زنی آغاز میشود.
امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی با اشاره به مزایای احداث این طرح گفت: وجود چنین اردوگاهی به ایجاد زمینه‌های لازم برای توسعه فرهنگ غنی اسلامی در مناطق مختلف شمال شرق استان تهران خواهد انجامید.
وی تصریح کرد: دیگر نکته حائز اهمیت در احداث بزرگ‌ترین اردوگاه علمی و پژوهشی روحانیان کشور، ایجاد بستری مناسب برای گسترش فرصت‌های متعدد اشتغال در این مناطق است.
اسماعیلی افزود: از دیگر مزایای ایجاد این مرکز اردوگاهی می‌توان به برکت حضور روحانیان و تردد علمای عالی‏قدر اعظام در این مناطق اشاره کرد.
امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی ادامه داد: برای برگزاری هر چه بهتر آیین آغاز به کار در خور شان، نشستی در این زمینه برگزار و هماهنگی‌های لازم انجام شد.
انتهای پیام/ج20
      
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول