اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین:

کشته شدن 6 نفر در سوانح رانندگی در قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین از وقوع هفت فقره سانحه رانندگی در استان و کشته شدن شش نفر و مجروح شدن 17 نفر خبر داد.

کشته شدن 6 نفر در سوانح رانندگی در قزوین
دانیال صمدی زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: در حادثه‌ای که در روز گذشته رخ داد، در جاده قدیم قزوین رشت یک دستگاه کامیون بنز با یک دستگاه سواری پراید با چهار سرنشین برخورد کرد که در نتیجه این سانحه، راننده و یکی از سرنشینان پراید در دم فوت کرده و دو سرنشین دیگر مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند.
وی ادامه داد: در سانحه دیگری در جاده قدیم قزوین رشت در خروجی تونل شیرین سو یک دستگاه سواری پژو پارس با دو سرنشین با یک دستگاه خودرو سانتافه برخورد کرد که در این حادثه سرنشین 48 ساله پژو به دلیل شدن جراحات وارده در محل وقوع تصادف جان سپرد و راننده آن نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.
مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: همچنین در حادثه دیگری یک دستگاه سواری پژو 206 در جاده بوئین زهرا حوالی شهرک صنعتی لیا واژگون شد و راننده 43 ساله خودرو در دم جان سپرد.
وی اعلام کرد: در جاده الموت نیز یک دستگاه سواری پراید با چهار سرنشین بر اثر برخورد با گاردریل واژگون شده و به اعماق دره سقوط کرد که راننده خودرو در دم فوت و سه سرنشین آن مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.
صمدیزاده خاطرنشان کرد: مأموران پاسگاه انتظامی کوهگیر پس از کسب خبر سانحه رانندگی در جاده قدیم قزوین رشت در محل وقوع حادثه حاضر و مشاهده کردند که پنج دستگاه خودرو در تونل الوندی برخورد کردند که پنج نفر بر اثر این تصادفات مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند که پلیس در حال بررسی علل وقوع این سوانح رانندگی است.
وی توضیح داد: در سانحه رانندگی نیز یک دستگاه سواری پراید با پنج سرنشین در لاین شمالی آزادراه قزوین رشت واژگون شد که یکی از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات در دم فوت و راننده 43 ساله و سه سرنشین پراید مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند که پلیس در حال بررسی علت وقوع این حادثه رانندگی است.
مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین اظهار کرد: همچنین در سانحه دیگری در شهرک مینودر یک دستگاه سواری پراید به رانندگی فردی 24 ساله با یک دستگاه موتورسیکلت با دو ترک‌نشین برخورد کرد که در این تصادف راکب و ترک نشین موتورسیکلت مجروح و توسط اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند.
وی یادآور شد: پلیس علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم رعایت حق تقدم عبور در ورود از فرعی به اصلی از سوی راننده پراید اعلام کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول