اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

بهره‌برداری از 200 واحد مددجویی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در کردستان از بهره‌برداری از 200 واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در هفته دولت در سطح استان خبر داد.

بهره‌برداری از 200 واحد مددجویی در کردستان
علی‌اکبر بسطامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهارداشت: این واحدهای مسکونی با صرف اعتباری افزون بر 2 میلیارد 400 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی به سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری و سفرهای هیئت دولت به استان اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از پرو‍‍ژه‌های مصوب این سفرها به زودی با حضور سرپرست کمیته امداد به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل کمیته امداد کردستان به تعهد این نهاد در راستای اطعام 100 هزار نفر از محرومین استان به مناسبت ماه مبارک  رمضان اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از 90 در صد این تعهدات انجام شده است.
 بسطامی در ادامه همچنین دیدار مسئولان و خیران از خانوادهای محروم سطح استان را در قالب طرح مفتاح‌الجنه مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: در طول ماه مبارک رمضان با صرف اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال قریب دو هزار خانوار مورد بازدید مسئولان و خیران قرار گرفتند.
وی در ادامه تلاش در راستای جذب حامی برای ایتام این استان را از دیگر برنامه‌های مورد توجه در ماه مبارک رمضان برشمرد و تصریح کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 2 هزار و 100 نفر از ایتام استان نیز تحت حمایت خیرین و حامیان قرار گرفته‌اند.
مدیرکل کمیته امداد کردستان به مشارکت خوب کردستانیها در طرح جمع‌آوری کمک به مردم قحطیزده سومالی اشاره کرد و افزود: تاکنون در قالب 26 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد استان، بالغ بر 550 میلیون ریال کمک نقدی برای مردم سومالی جمع‌آوری شده است.
به گفته وی، با محاسبه پایگاه‌های بسیج نیز که در این امر خیرخواهانه مشارکت داشته‌اند، قطعا میزان کمکهای مردمی استان افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول