اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد؛

افتتاح 13 پروژه آبفا در استان فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: از دوم تا هشتم شهریور ماه امسال، 13 پروژه آب و فاضلاب در شهرستان‌های استان فارس افتتاح می‌شود.

افتتاح 13 پروژه آبفا در استان فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، صیف‌الله انصاری فرد پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان فارس تلاش می‌کند با ارائه خدمات بهینه در خدمت عموم مردم باشد.
وی با اشاره به کارهای انجام شده در شهرستان نورآباد بیان داشت: پروژه آب‌رسانی در منطقه شیرمرد شامل حفر و تجهیز دو چاه آهکی به طول 5،7 کیلومتر مربع خط انتقال و با استفاده از لوله‌های فولادی و آزبست به قطر 300 میلیمتر احداث شده و همچنین یک مخزن بتونی 2 هزار و 500 مترمکعبی با اعتباری بالغ بر 14هزار میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح این طرح‌ها حدود 3 هزار و 500 خانوار از مزایای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.
انصاری فرد خبر از افتتاح دو پروژه در شهرستان اقلید داد و افزود: حفر و تجهیز یک چاه همراه با پنج کیلومتر خط انتقال با استفاده از لوله‌های فلزی با قطر 250 میلیمتر و همچنین یک مخزن بتونی 2 هزار و 500 مترمکعبی در این شهرستان تکمیل شده که 11 هزار میلیون ریال اعتبار ساخت این پروژه‌ها بوده است و 2 هزار و 500 خانوار را زیر پوشش قرار می‌دهد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس از حفر و تجهیز یک چاه همراه با هفت کیلومتر خط انتقال با استفاده از لوله‌های فلزی با قطر 250 میلیمتر و احداث یک مخزن بتونی 2 هزار و 500 مترمکعبی در شهر نودان کازرون خبر داد و گفت: این طرح‌ها یک‌هزار و 500 خانوار را زیر پوشش می‌گیرد و 11 میلیارد ریال هزینه دربر داشته است.
انصاری‌فرد ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب تلاش کرده است که پروژه‌های مشابهی را در شهرستان‌هایی مانند جهرم، مرودشت، کوار، بنارویه، باب انار و استهبان به اتمام برساند که آماده افتتاح در هفته دولت است.
وی اظهار داشت: پروژه روش نوین ایجاد یک سیستم گندزدایی آب به روش مولتی اکسیدانت با اعتباری نزدیک به 60 میلیون تومان در شهرستان ارسنجان در دست اقدام است که این پروژه در شهرستان‌های استان فارس برای نخستین بار صورت می‌گیرد.
انصاری فرد در پایان سخنان خود گفت: کل هزینه‌های صرف شده برای این اقدامات 7 میلیارد تومان بوده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول