اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم:

دولت با روحیه خدمت‌گذاری آماده خدمات‌رسانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم گفت: دولت با روحیه خدمت‌گذاری جهادی آماده خدمات رسانی به مردم است.

دولت با روحیه خدمت‌گذاری آماده خدمات‌رسانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین رجبی شامگاه شنبه در مراسم بازدید معاون عمرانی استاندار زنجان از شهرستان طارم اظهار داشت: کلنگ‌زنی احداث راه روستای تازه کند به طول 3 کیلومتر با اعتبار پیش‌بینی شده به مبلغ 400 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، کلنگ‌زنی احداث راه روستای سرخ‌آباد به طول چهار کیلومتر، با اعتبار پیش‌بینی شده به مبلغ 800 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی از جمله طرح‌های شهرستان است.
وی کلنگ‌زنی احداث راه روستای تسکین به طول 2 کیلومتر با اعتبار پیش‌بینی شده به مبلغ 200 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و کلنگ‌زنی طرح هادی شش روستا با اعتبار مجموع 740 میلیون تومان در روستاهای شیت، دستجرده، جوجرگان، تازکند، هزار رود علیا و آستاکل را از برنامه‌های معاون عمرانی استاندار در شهرستان طارم اعلام کرد.
فرماندار طارم از آغاز گاز رسانی به روستای آستاکل و هفت روستای هزار رود علیا، هزار رود سفلی،عزیز آباد،هارون آباد علیا، هارون آباد سفلی، کوهکن علیا و کوهکن سفلی خبر داد و افزود: این پروژه با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد تومان هزینه در مدت یک  سال انجام می‌شود.
وی ادامه داد: کلنگ‌زنی مسجد امام حسن مجتبی (ع) مجتمع زیتون با اعتبار پیش‌بینی شده به مبلغ 120 میلیون تومان به مساحت 775 متر و کلنگ‌زنی پروژه 66 واحدی مسکن مهر آب‌بر با اعتبار پیش‌بینی شده به مبلغ یک میلیارد و 320 میلیون تومان از دیگر برنامه‌های معاون عمرانی استاندار در شهرستان طارم بود.
رجبی از افتتاح سالن ورزشی حجاب بانوان آموزش و پرورش با حضور معاون استاندار خبر داد و یادآور شد: این سالن با اعتبار هزینه شده 230 میلیون تومان در ابعاد 31 در 21 متر به بهره‌برداری رسید.
وی کلنگ‌زنی دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی در زمینی به مساحت 600 متر در دو طبقه و با زیر بنای 800 متر با اعتبار 500 میلیون تومان را از دیگر برنامه‌های معاون عمرانی استاندار در شهرستان برشمرد.
فرماندار طارم تصریح کرد: بازدید از نحوه پیشرفت پروژه‌های مختلف شهرستان از جمله پل درام – چورزق، مسکن مهر و پروژه‌های عمران شهری چورزق از دیگر برنامه‌های معاون عمرانی استاندار زنجان بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح خانه‌های گردشگری روستاهای گوهر‌، شیت‌، ولیدر و ده‌بهار با اعتبار اولیه 10 میلیون ریال و مساحت 75 متر مربع برای هر پروژه خبر داد و افزود: ساختمان دهیاری روستاهای گوهر و ولیدر با اعتبار اولیه یک میلیارد ریال در مساحت 72 متر مربع برای هر پروژه افتتاح شد.
رجبی با بیان اینکه اعتبار اولیه همه پروژه‌های کلنگ‌زنی شده  786 میلیون ریال است، افزود: این پروژه‌ها با تلاش مردم و مسئولان درآینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.
وی با بیان اینکه دولت فعلی با رویه خدمت‌گذاری و روحیه جهادی ادامه راه دولت مکتبی شهید رجایی و خدمت‌رسانی به مردم را در پیش گرفته است، یادآورشد: در این راستا در شهرستان فعالیت‌های چشمگیری مشاهده می‌شود، که با همت بلند در راستای خدمت‌رسانی و حل مشکلات مردم حرکت می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول