اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

مهم‌ترین رسالت دولت خدمت به مناطق محروم است

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی مهم‌ترین رسالت دولت خدمت بی منت به مردم به ویژه در مناطق مرزی و محروم است.

مهم‌ترین رسالت دولت خدمت به مناطق محروم است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، محمدرضا گلرو صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در درمیان اظهار داشت: مهم‌ترین رسالت دولت خدمت بی‌منت به مردم به ویژه در مناطق مرزی و محروم است.
وی خدمات و تلاش‌های مسئولان شهرستان را در توسعه، عمران و آبادانی در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی ستودنی دانست و افزود: نوع این گونه خدمت‌رسانی بسیار با ارزش بوده و از اجر فراوانی در نزد خداوند متعال برخوردار است.
معاون مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی خراسان جنوبی بصیرت، ایمان و اتحاد را سه ویژگی بارز مرزنشینان درمیان برشمرد و تصریح کرد: آنچه که سبب دلگرمی و موفقیت کارگزاران دولت در این شهرستان مرزی می‌شود همراهی، همیاری و مشارکت اقشار مختلف جامعه برای سرعت بخشی به روند تکمیل طرح‌ها و همراهی آنها با دولت است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز در مراسم افتتاح مجتمع گلخانه‌ای شهرستان اظهار داشت: کشاورزی محور اصلی توسعه اقتصادی و رسیدن به خودکفایی برای تحقق جهاد اقتصادی است.
غلامرضا هادربادی با اشاره به اشتغال 50 درصد از جمعیت استان در بخش کشاورزی ابراز داشت: شهرستان درمیان با دارا بودن 90 درصد جمعیت کشاورز به قطب کشاورزی استان تبدیل شده است.
وی درصد اشتغال در بخش کشاورزی را 36 درصد اعلام کرد و ادامه داد: 25 درصد از درآمد ارزش افزوده استان مربوط به بخش کشاورزی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی طرح‌های قابل افتتاح سازمان جهاد کشاورزی استان را 225 طرح با اعتبار 208 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: قریب 13 هزار و 600 خانوار از هم استانی‌ها از مزایای آن برخوردار می‌شوند.
هادربادی از تسطیح و یکپارچه‌سازی یک‌هزار و 800 هکتار اراضی کشاورزی سنتی استان در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: شهرستان درمیان یک چهارم گوشت سفید استان را تولید می‌کند و از این حیث مقام دوم را دارا است و از لحاظ تولید زرشک و عناب در رتبه سوم استان قرار دارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول