اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

خدمت بدون تعهد به نظام بیاجر و قرب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: خدمت بدون تعهد به نظام بیاجر و قرب است.

خدمت بدون تعهد به نظام بیاجر و قرب است
سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: در این هفته باید یاد و خاطره شهدای گرانقدر کشور ایران اسلامی، رجایی و باهنر را گرامی داشته و همچنان تعهد و وفاداری به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی را از آنها الگوبرداری کرد.
وی با اشاره به اینکه این هفته تنها منحصر به دولتمردان نیست افزود: هفته دولت تقدیر از خدمتگزاران واقعی مردم است که خالصانه به نظام و رهبری تعهد داشته باشند و این افراد علاوه بر دولتمردان شامل کارمندان و مسئولان جزء متعهد به نظام و ولایت‌فقیه نیز می‌شوند.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دو شهید راه حق، شهیدان رجایی و باهنر در راستای رسیدن به اهداف نظام از جان خود گذشتند.
وی اضافه کرد: بدنه دولت متشکل از کارگر، کارمند و مسئول است و باید با انگیزه از افراد متعهد و در خدمت نظام و مردم با تبعیت از رهبری تجلیل شود.
دهدشتی با بیان اینکه مسئولان و کارکنان دولت باید عدالت و پیروی از حق را سرلوحه و الگوی کار قرار داد گفت: امیدواریم مسئولان هر چه بیشتر وظایف و تعهدات خود را به نظام و مردم نشان دهند.
به گفته وی امروز جایگاه انقلاب به مراتب بالای خود دست یافته و باید آن را حفظ کنیم.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان در موقعیت‌های متفاوت تصمیمات مناسب اتخاذ کنند تصریح کرد: هر خدمتی که بدون انگیزه و تعهد نظام صورت گیرد اجر و ارزش ندارد.
وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم همه ما با گام برداشتن در مسیر بزرگوارانی چون شهید رجایی و باهنر بتوانیم خدمتگزاری مناسب و در خور توجه را به مردم ارائه دهیم.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول