اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر کشور:

دولت خدمتگزار کارنامه درخشانی دارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت کشور گفت: دولت خدمتگزار با تمهیدات و برنامه‌ریزیهای موثر تاکنون توانسته کارنامه درخشانی را از خود به جای بگذارد.

دولت خدمتگزار کارنامه درخشانی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، یحیی محمودزاده در مراسم تجلیل از دستگاه‌های اجرای برتر این استان که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در کرج برگزار شد، اظهار داشت: دولت نهم و دهم با راهکارهای اساسی و اجرای برنامه‌های موثر گامهای مهمی را در جهت ساماندهی به بسیاری از بخش‌های مختلف جامعه برداشته است.
وی اجرای هدفمندکردن یارانه‌ها، ساماندهی توزیع سوخت، طرح بیمه روستایی و واگذاری سهام عدالت و بسیاری از طرح‌های دیگر را از درخشان‌ترین اقدامات دولت خدمتگزار عنوان کرد و افزود: این دولت با شعار خدمتگزاری روی کار آمد و توانسته تاکنون برنامه‌های خود را محقق سازد.
این مسئول در ادامه سخنان خود بر اهمیت توسعه خدمات دهی دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: داشتن مهارت کافی و به روز کردن اطلاعات بخش مهمی از توسعه خدمات دهی دستگاه‌های اجرایی را محقق خواهد ساخت.
محمودزاده تصریح کرد: با این اقدامات همچنین میتوان در توسعه بهره‌وری این دستگاه‌ها بیش از گذشته گام برداشت.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی مختلف با اتحاد و همدلی میتوانند نقش بسیار مهمی در توسعه و سازندگی کشور داشته باشند همانطور که طی سال‌های گذشته با این اتحاد توانستند آبادانی و توسعه بیشتر کشور را رقم بزنند.
محمودزاده بیان داشت: مسئولان در دستگاه‌های اجرایی باید شفافیت، راستی و تعامل و وحدت را بیش از گذشته سرلوحه کار خود قرار دهند و با این به کارگیری این خصایص به سمت توسعه کشور گام بردارند.
وی تقویت روحیه بسیجی را یکی از نیازهای مهم در دستگاه‌های خدمات رسان عنوان کرد و گفت: تقویت و ترویج بیشتر این روحیه نیز بسترساز توسعه و پیشرفت کشور خواهد بود.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت کشور گفت: مسئولان باید با توجه به وظایف سنگینی که دارند بیش از گذشته در مسیر توسعه خدمات دهی به مردم گام بردارند و در این راه رضایتمندی مردم را نیز مدنظر قرار دهند.
وی افزود: اگر بتوانند رضایت مردم و جامعه را جلب کنند مطمئن باشند که در کار خود موفق عمل کرده‌اند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول