اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنج نخست ماه سال جاری؛

کاهش 23 درصدی تصادفات در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان زنجان از کاهش 23 درصدی تصادفات در پنج نخست ماه سال جاری در استان زنجان خبر داد.

کاهش 23 درصدی تصادفات در استان زنجان
عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: انحراف به چپ، سبقت و سرعت غیرمجاز بیشترین تخلفات در استان زنجان در این مدت بوده است.
وی با بیان اینکه در 11 روز نخست شهریور ماه تصادفات در استان زنجان با 21 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است، ادامه داد: انحراف به چپ، سبقت و سرعت غیرمجاز نیز بیشترین تخلفات در این مدت بوده است.
رئیس پلیس راه استان زنجان خاطر نشان کرد: در 11 روز شهریور ماه حدود 700 خودرو و موتورسیکلت مختلف در سطح استان زنجان توقیف شده‌اند.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد تعداد خودروها و موتورسیکلت‌های توقیف شده است، گفت: روزانه به طور متوسط 70 خودرو و موتورسیکلت در جاده‌های استان زنجان به علت تخلفات مختلف توقیف می‌شوند.
رشتیانی با بیان اینکه 11 هزار و 300 خودرو و موتورسیکلت از اول سال جاری تاکنون در استان زنجان توقیف شده است، ابراز داشت: از این تعداد 3 هزار و 900 فقره موتورسیکلت و 7 هزار و 400 فقره خودرو بوده است.
وی همچنین از دو تصادف منجر به فوت در چند روز گذشته در جاده‌های استان زنجان خبر داد و گفت: یکی از این کشته شدگان در دم فوت کرده و دیگری بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.
رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه یکی از تصادفات رخ داده واژگونی وانت پیکان در شهرستان خدابنده بوده است، ادامه داد: مجروح این حادثه رانندگی بعد از انتقال به بیمارستان و به علت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
وی با اشاره به اینکه حادثه دیگر در محور ابهر تاکستان اتفاق افتاد، یادآور شد: این حادثه به علت انحراف به چپ خودرو وانت نیسان اتفاق افتاده است.
رشتیانی خاطر نشان کرد: راننده این خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده است.
وی با بیان اینکه طبق قانون جدید باید سرنشینان عقب خودروها از کمربند ایمنی استفاده کنند، گفت: موتورسیکلت‌ها نیز باید از کلاه ایمنی استفاده کنند.
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه متاسفانه شاهد ورود موتورسیکلت‌ها به اتوبان هستیم که نباید از اتوبان رفت و آمد کنند چرا که ورود موتورسیکلت به اتوبان ممنوع است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول