اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

باهنر در نطق پیش از دستور:

سقوط دیکتاتورهای منطقه ‌‌‌رژیم‌صهیونیستی را یک قدم به نابودی نزدیکتر میکند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اول مجلس ‌گفت: روز قدس امسال ‌در حالی برگزار میشود که صدای شکستن استخوان‌های دیکتاتورهای حاکم بر کشورهای اسلامی ماه‌های آخر عمر صهیونیست‌ها را به شماره نشسته ‌و سقوط دیکتاتورهای منطقه ‌‌رژیم‌صهیونیستی را یک قدم به نابودی نزدیکتر میکند.

سقوط دیکتاتورهای منطقه ‌‌‌رژیم‌صهیونیستی را یک قدم به نابودی نزدیکتر میکند
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا باهنر نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی که در غیاب علی لاریجانی ریاست صحن علنی صبح امروز (چهارشنبه) بهارستان را بر عهده داشت، در نطق پیش از دستور خود با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنا به یادگار امام خمینی(ره) روز فریاد مرگ بر اسرائیل است که هر ساله این روز پرخروش‌تر، گسترده‌تر، قاطعانه‌تر و خشمگینانه‌تر بر سر صهیونیست‌های سفاک و متجاوز فرود می‌آید.

وی افزود: روز قدس امسال متفاوت از سال‌های گذشته در حالی برگزار می‌شود که صدای شکستن استخوان‌های دیکتاتورهای حاکم بر کشورهای اسلامی ماه‌های آخر عمر صهیونیست‌ها را به شماره نشسته است؛ دیکتاتورهایی که برای ماندن بر قدرت با پول مردم و با سلاح‌های خریداری شده از ثروت کشورهای اسلامی همواره آشکار و نهان علیه مردم مظلوم فلسطین تلاش کرده‌اند.

باهنر اضافه کرد: این دیکتاتورها یک روز عهدنامه ننگین "کمپ‌دیوید" را امضا کرده‌اند، زمانی با حصر مردم مظلوم غزه تنفس این مردم مظلوم و کودکان آنها را به شماره انداختند، زمانی ایجاد رابطه و به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را به جشن نشستند و در طول سی و چند سال گذشته تمامی اموال به یغما برده ملت‌های مسلمان را برای جاودان ساختن پادشاهی موروثی خود و فرزندانشان صرف کردند.

نایب رئیس مجلس همچنین تاکید کرد: امروز ناله‌ها، فریادها و خون بناحق ریخته ملت مظلوم فلسطین به فقس‌هایی تبدیل شده و یکایک دیکتاتورها را دست بسته در پیشگاه ملت‌های نجات یافته به محاکمه کشانده است.

وی ادامه داد: با فروپاشی هر کدام از این حکومت‌های دیکتاتوری و آزادسازی هر کشور اسلامی از یوق قلدرهای حاکم‌ بر خود، رژیم صهیونیستی یک قدم به نابودی نزدیکتر می‌‌شود.

باهنر با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که فرمودند "امسال قرن، قرن پیروزی مستضعفین بر مستکبرین است"، گفت: امسال ملت بزرگ اسلامی و تمام آزادیخواهان جهان همراه با ملت بزرگ ایران در آخرین جمعه رمضان ندای "مرگ بر اسرائیل" را کوبنده‌تر، محکم‌تر و منسجم‌تر فریاد خواهند زد. با این امید که در آینده  نه چندان دور نماز جمعه روز قدس را در قدس شریف برگزار کرده و مرگ اسرائیل و رژیم صهیونیستی را به جشن بنشینند.

به گزارش فارس، پس از سخنان محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس وکلای مردم در خانه ملت شعار "الله‌اکبر" و "مرگ بر اسرائیل" سر دادند. همچنین پیش از سخنان این نماینده تهران نماآهنگی از سخنان شهید مطهری در خصوص روز قدس و آزادسازی فلسطین در صحن علنی مجلس پخش شد.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول