اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 5 استان کشور؛

نمایشگاه قرآن در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: با حضور ناشران و تولید‌کنندگان پنج استان کشور در حوزه علوم قرآنی، سومین نمایشگاه قرآن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه قرآن در اردبیل گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این نمایشگاه شامل غرفه‌های معرفی نمادهای شیطان‌پرستی، غرفه امام علی (ع) و ولایت، غرفه جوانان در قرآن، وهابیت،‌ صهیونیسم در قرآن، غرفه جنبش اسلامی،‌ جهاد اقتصادی در قرآن‌، عملکرد اتحادیه قرآنی استان،‌ غرفه جشنواره‌های قرآنی و نغمه‌های آسمانی،‌ غرفه مسابقات قرآنی از جمله مسابقه نور‌الهدی،‌ غرفه ارائه نرم‌افزار‌های قرآنی، ‌انتظار و مهدویت،‌غرفه موسسه مناجات اردبیل، ‌معرق قرآنی،‌ حجاب و عفاف،‌ تبیان، تابلوهای نفیس قرآنی و ... که علاوه بر تشکل‌های مردمی، ادارات و دستگاه‌های اجرایی‌، موسسات قرآنی نیز در این نمایشگاه حضور یافته و به ارائه محصول پرداختند.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل ‌ظهر امروز در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: ‌این نمایشگاه همزمان با دهه سوم ماه مبارک رمضان به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی بر‌پا می‌شود و علاقمندان می‌توانند از ساعت 16 عصر تا 24 شب از این نمایشگاه بازدید کنند.
مهدی خدمتی افزود: در این نمایشگاه از پنج استان کشور شامل تهران، اصفهان، قم،‌ آذربایجان شرقی و اردبیل ناشران حاضر شده و محصولات خود را در 60 غرفه ارائه کرده‌اند.
وی با یادآوری اینکه برای سهولت رفت و آمد مردم به این نمایشگاه به ویژه در ساعات بعد از افطار با هماهنگی اتوبوسرانی سرویس‌‌هایی در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: با این کار زمینه‌ای فراهم شده است تا علاقمندان را به محل نمایشگاه انتقال داده و مردم بتوانند در این مکان از نمایشگاه برپا شده استفاده کنند.
این مسئول با یادآوری اینکه نمایشگاه علوم قرآنی همچون سه دوره گذشته با محوریت نمایش آثار و تولیدات علوم قرآنی و حوزه دینی و مذهبی برپا شده است، بیان داشت: با توجه به تقارن ایام برگزاری نمایشگاه با سالروز شهادت حضرت علی (ع)‌ و شب‌های احیاء برنامه‌های ویژه‌ای در این مکان برگزار می‌شود تا علاقمندان بتوانند از این فضا استفاده کنند.
‌انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول