اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بوستان کتاب صورت گرفت؛

برگزاری همزمان 7 نمایشگاه قرآنی‌

خبرگزاری فارس: بوستان کتاب در طول ماه مبارک رمضان، آثار قرآنی خود را در هفت نمایشگاه کتاب در هفت استان کشور به طور همزمان عرضه کرده است.

برگزاری همزمان 7 نمایشگاه قرآنی‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی، مهدی محدثی، کارشناس بازاریابی و ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب اظهار داشت: بوستان کتاب در اقدامی بی‌سابقه، به طور همزمان در هفت نمایشگاه کتاب شرکت کرده و آثار خود را در زمینه علوم قرآنی و موضوعات اهل بیت و معارف اسلامی در مراکز هفت استان شامل تهران، اصفهان، قزوین، ساری، بیرجند، کرج و اهواز کرده است.
وی افزود: این نمایشگاه‌ها که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، با استقبال مردم روزه‌دار شهرهای یادشده روبه‌رو شده و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند همه روزه از ساعت 17 تا 23 از آن بازدید کرده و کتاب‌های مورد نیازشان را تهیه کنند.
محدثی در پاسخ به این سؤال که چه تسهیلاتی در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، بیان داشت: همه آثار عرضه شده در این نمایشگاه‌ها با تخفیف 20 درصد عرضه شده و بن کتاب نیز پذیرفته می‌شود.
وی عنوان داشت: همچنین هموطنان می‌توانند به طور غیر‌حضوری، با مراجعه به سایت ww.bustaneketab.com و پرداخت از طریق کارت‌های عضو شتاب، اقدام به خرید اینترنتی کرده و کتاب‌های خود را در هر نقطه از کشور که بخواهند، دریافت کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول