اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی شوشتر:

منشاء جنایات بحرین، وهابیت است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد اسلامی شوشتر گفت: منشاء جنایت‌های به وجود آمده در بحرین آل‌سعود و وهابیت است که به دنبال لطمه زدن به اصل اسلام ناب است.

منشاء جنایات بحرین، وهابیت است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت الاسلام علی فدیعمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار داشت: مشکلات به وجود آمده در بحرین و جنایت‌های رخ داده در این کشور همگی محصول دخالت‌های آل‌سعود و به ویژه وهابیت است که برای سرکوبی مسلمانان تلاش زیادی دارند.
وی با اشاره به اینکه وهابیت برای لطمه زدن به اصل اسلام برنامه ریزی می‌کند، افزود: دشمنان اسلام در قالب وهابیت تلاش دارند تا چهره‌ای بسیار خشن و سخیف از اسلام در جهان به نمایش بگذارند و در این باره از هر فرصتی استفاده می‌کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر خاطر نشان کرد: جنایت‌های بسیار زیادی در بحرین رخ داده است و حتی در این کشور به کودکان نیز رحم نمی‌کنند.
فدیعمی با اشاره به سالروز تخریب بقیع توسط وهابیت گفت: این فرقه تلاش دارد تا آثار اسلامی را از بین ببرد و در این باره تلاش کرد تا بقیع را ویران کند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر با اشاره به سالروز حادثه 17 شهریور تاکید کرد: حادثه 17 شهریور نمادی از تحرک مردم برای حق خواهی و اسلام است.
وی با اشاره تحلیلی از شرایط کنونی شهرستان شوشتر خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی شهرستان شوشتر وضعیت بسیار مناسبی برای پیشرفت دارد و باید از این شرایط استفاده صحیح کرد.
فدیعمی تاکید کرد: در شرایط کنونی فرماندار جدید در شهرستان مستقر شده است و شورای شهر نیز در حال بررسی برای انتخاب شهردار جدید است و با حضور امام جمعه شهرستان در روزهای آینده مشکلات در این شهرستان به سامان می‌رسد.
پس از آنکه «حجت الاسلام عبدالحسین شوشتری نسب» امام جمعه موقت شوشتر در روز قدس از حضور در نماز جمعه در نخستین نماز جمعه پس از ماه مبارک رمضان خداحافظی کرد، قرار شده است تا اطلاع ثانوی و زمان مشخص شدن امام جمعه شوشتر «حجت الاسلام علی فدیعمی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر وظیفه قرائت خطبه‌های نماز جمعه را برعهده بگیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول