اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شوشتر در مجلس خواستار شد:

تامین اعتبار آبرسانی روستاهای شوشتر

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس خواستار تامین اعتبار مورد نیاز برای آبرسانی به روستاها شد.

تامین اعتبار آبرسانی روستاهای شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام سادات‌ابراهیمی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح آبرسانی به روستاهای حاشیه گرگر اظهار داشت: در شرایط کنونی وضعیت روستاهای شوشتر از نظر تامین آب بسیار بهتر از گذشته شده است ولی تا شرایط مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه برخی از روستاهای شوشتر آب مورد نیاز خود را از رودخانه تامین می‌کنند، افزود: برخی از روستاهای شوشتر آب خود را از رودخانه تامین می‌کنند و این امر می‌تواند مشکلات بهداشتی زیادی برای روستائیان به وجود آورد که در این باره باید همه مسئولان حساس باشند.
سادات‌ابراهیمی با اشاره به اینکه فازهای دوم و سوم آبرسانی به روستاهای شوشتر نیازمند اعتبار است، خاطرنشان کرد: از مجموع 48 روستای حاشیه گرگر مشکل 12 روستا با طرح آبرسانی شرق گرگر برطرف می‌شود و بقیه این روستاها در انتظار اعتبار هستند.
وی با قدردانی از فعالیت شرکت آبفا روستایی برای حل مشکلات در روستاها افزود: روستاهای شهرستان شوشتر مشکلات فراوانی دارند و حل این مشکلات در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر نیست ولی در این باره باید تلاش کرد.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قرار است قرارگاه خاتم الانبیاء برای آبرسانی به روستاهای شوشتر فعالیت کند که واگذاری طرح‌ها به این شرکت سبب تسریع در حل مشکلات روستاییان و اجرای پروژه‌ها در حداقل زمان ممکن می‌شود.
شهرستان شوشتر با بیش از 106 روستا دارای دو بخش مرکزی و شعیبیه است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول