اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز؛

گاز مناطقی از شوشتر قطع شد

خبرگزاری فارس: گاز مناطقی از شهرستان شوشتر به دلیل جابه جایی خط لوله گاز قطع شده است.

گاز مناطقی از شوشتر قطع شد
بر اساس گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، از پیش از ظهر امروز در شهرستان شوشتر به دلایل نامعلومی و بدون اطلاع قبلی گاز مناطق فرهنگ شهر، کوی نیرو،250 واحدی، طرح آبیاری و ... قطع شده و این امر باعث سرگردانی مردم برای انجام امور جاری روزشان شده است.
فرماندار شوشتر در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: قطع گاز در منطقه فرهنگ شهر به دلیل جابه جایی خط لوله گاز موجود در مسیر روگذر شوشتر واقع در اتوبان امام حسین(ع) رخ داده است.
حیدر نجفی با اشاره به اینکه در یک ساعت آینده این مشکل برطرف می‌شود، گفت: مشکل اتصال گاز در این مناطق تا ساعات آینده انجام می‌شود.
وی با اشاره به تغییر به وجود آمده در خط لوله گاز در این منطقه خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه لوله گاز در این منطقه در مسیر تردد خودروهای عبوری از روی پل و روگذر بلوار امام حسین(ع) بود این خط لوله باید جابه جا می‌شد که این امر در دستور کار قرار گرفت.
رئیس شورای اداری شوشتر تاکید کرد: جابه جایی خط لوله گاز باعث می‌شود تا تمام موانع موجود برای فعالیت کارگاه روگذر شوشتر برطرف شود و این کارگاه بدون هیچ مشکلی با حداکثر سرعت فعالیت خواهد کرد.
 سرپرست شهرداری شوشتر روز گذشته ادعا کرد که در صورت حل موانع موجود در محل احداث روگذر شوشتر این پروژه 90 روزه به پایان می‌رسد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول