اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت برطرف شدن موانع؛

روگذر شوشتر90 روزه آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری شوشتر گفت: در صورتی که موانع پیش روی پروژه روگذر بلوار امام حسین(ع) شوشتر برطرف شوند، این پروژه تنها 90 روز کار دارد.

روگذر شوشتر90 روزه آماده بهره‌برداری است
نادر پارسازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: روگذر شهرستان شوشتر از نظر اعتباری مشکلی ندارد و تنها باید موانع به وجود آمده در مسیر ادامه این پروژه برطرف شود که در این صورت، پروژه پس از 90 روز به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی اصلی‌ترین عامل مشکل آفرین برای این پروژه بزرگ، لوله‌های گاز موجود در مسیر است، گفت: دو لوله گاز فشار قوی در مسیر این پروژه است که در شرایط کنونی در حال جابه جایی این خطوط هستیم اما به هر حال، این امر یک ماه مانع از فعالیت پروژه شد.
پارسازاده با اشاره به اینکه مدیریت شهرستان برای حل موانع این پروژه زحمات بسیار زیادی کشیده‌اند، بیان کرد: تلاش‌های بی وقفه فرمانداران سابق و فعلی سبب شد تا مشکل به وجود آمده برای این پروژه در مدت زمان کوتاهی برطرف شود.
سرپرست شهرداری شوشتر با بیان اینکه جابه جایی خط لوله گاز با دشواری انجام شد، گفت: این مشکل با همت مدیریت شهری و همکاری شرکت گاز استان برطرف شد.
وی افزود: در شرایط کنونی به دلیل نبود جبهه کاری در قسمت ساختمان روگذر متمرکز هستیم ولی به محض رفع مشکل گاز در جبهه‌های دیگری کاری نیز این پروژه فعال می‌شود.
پس از تبدیل زیرگذر شوشتر به روگذر در آبان ماه سال گذشته سرعت بسیار زیاد این پروژه سبب رضایت‌مندی مردم شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول