اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال استان قم خبر داد:

هلال احمر نماینده قم در لیگ والیبال بانوان

خبرگزاری فارس: تیم والیبال بانوان قم با نام هلال احمر امسال در مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند.

هلال احمر نماینده قم در لیگ والیبال بانوان
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حضور مستمر و موفق در رقابت‌های لیگ و قهرمانی والیبال کشور از جمله مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های هیئت والیبال استان قم است که این هیئت در نظر دارد امسال با جدیت آن را پیگیری کند.
بر همین اساس بعد از اینکه حضور تیم والیبال مردان قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور قطعیت یافت و قرار شد که تیم والیبال هلال احمر به عنوان نماینده قم برای صعود به لیگ برتر در این رقابت‌ها شرکت کند، این مهم برای بانوان نیز صورت خواهد گرفت.
بدین ترتیب با تصمیم هیئت والیبال استان قم تیم والیبال بانوان قم نیز با تکیه بر توان بانوان والیبالیست بومی، امسال با نام هلال احمر از تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در جدال برای صعود به لیگ برتر خواهد بود.
والیبال در قم هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان ظرفیت بسیار بالایی دارد و از زمانی که خلیل‌الله سائلی مسئولیت ریاست این هیئت را بر عهده گرفته است، به نظر می‌رسد تمام دغدغه وی در هیئت والیبال این است که بتواند این رشته ورزشی را به جایگاه واقعی خود برساند.
در واقع چند سالی بود که نسبت به حضور تیم‌های والیبال مردان و بانوان قم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور این رشته در سنین مختلف توجه خاصی صورت نمی‌گرفت اما گویا هیئت جدید والیبال استان قم تصمیم دارد این رشته را به ورزشی پویا و پر هیجان در بین ورزش‌های دیگر قم تبدیل کند.
در این راه والیبالی‌ها تلاش می‌کنند از ظرفیت‌های موجود به خصوص در زمینه جذب بخش خصوصی برای رشد و توسعه والیبال قم بهره ببرند.
آخرین حضور تیم والیبال بانوان قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور به سال 1388 باز می‌گردد که تیم والیبال بانوان لبنیران قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور نماینده بانوان والیبالیست قم بود.
‌در آن سال تیم والیبال بانوان قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور در کنار تیم‌های والیبال بانوان شهرداری شهر آباده، بازرگانی برگ سبز تهران، لبنیران قم، عصر چوب زنجان، راه‌ سازی کرمان، شهرداری سمنان، شهرداری تبریز و فردوسی همدان با یکدیگر رقابت کردند و در پایان دو تیم برتر راهی مسابقات فصل آینده لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌‌های کشور شدند اما این مهم برای تیم والیبال بانوان قم محقق نشد.
در آن سال نفراتی همچون منصوره خوشدل، نسرین خدایاری، زهرا صالحی، آرزو ابراهیمی، ندا زمانی، مهسا آراسته، حمیده عروجی، ناهید گلزاری، فاطمه گائینینژاد، زهرا‌ قلیچ‌خانی، سمانه شفاعتی و فاطمه عبدالکریمی اعضای تیم والیبال لبنیران در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور بودند و معصومه دارابی به عنوان سرپرست و لیلا خزایی به عنوان مربی بدنساز این تیم را همراهی می‌کردند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول