اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

رویکرد صنایع مازندران به اشتراک گاز افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: 441 واحد از کارخانجات و صنایع استان مشترک گاز طبیعی هستند و از زمان اجرای قانون هدفمندی رویکرد صنایع به اشتراک گاز افزایش یافته است.

رویکرد صنایع مازندران به اشتراک گاز افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، محسن عرب مقصودی‌ امروز در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به سه روستای بخش چمستان نور بیان داشت: در حالی که متوسط خانوار بهره مند از گاز طبیعی در کشور40 درصد است، در مازندران تاکنون 70 درصد خانوار از این نعمت بهره‌مند هستند.
وی اظهار داشت: در استان مازندران با انجام 12 هزار و 963 کیلومتر شبکه و لوله‌گذاری در قالب خطوط تغزیه و شبکه و برقراری 548 هزار و 685 انشعاب با نصب همین تعداد علمک تعداد مشترکان به 824 هزار و 315 مشترک رسید.
 مدیرعامل شرکت گاز مازندران مشترکان گاز طبیعی استان را شامل مشترکان خانگی، تجاری، صنعتی و صنایع عمده ذکر کرد و افزود: از 56 شهر استان تاکنون 41 شهر از نعمت گاز برخوردار شدند و هفت شهر نیز با اخذ پیمانکار عملیات اجرایی در آنها جاری است و برای دو شهر نیز مطالعات فنی در حال اجرا است‌.
عرب مقصودی از تهیه کتابچه مهندسی و انتخاب پیمانکار برای یک شهر خبر داد و گفت: در چهار شهر کوهستانی نیز متناسب با بودجه شرکت مراحل مطالعه، طراحی، تهیه کتابچه و انتخاب پیمانکار در حال انجام است.
وی با اعلام اینکه 97 درصد خانوارهای شهری استان از نعمت گاز برخوردار هستند، بیان داشت: در مجموع 85 درصد مردم استان از این نعمت طبیعی خدادادی برخوردارند و فقط 15 درصد تاکنون بهره‌مند نشدند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران تصریح کرد: 441 واحد از کارخانجات و صنایع استان مشترک گاز طبیعی هستند و از زمان اجرای قانون هدفمندی رویکرد صنایع به اشتراک گاز افزایش یافته است.
 
 
* گازرسانی به 78 جایگاه سی. ان. جی در مازندران
عرب مقصودی از گازرسانی به 78 جایگاه سی. ان. جی در استان مازندران خبر داد و گفت: در هفته دولت 12 پروژه روستایی آماده بهره‌برداری بود که با روشن کردن نمادین مشعل و ورود گاز به شبکه و نصب علمک عده زیادی از هموطنان ما از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
وی تصریح کرد: نصب هر علمک گاز درب منازل، پیام انقلاب است و ما نیز موظف به افزایش خدمات هستیم.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول