اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از روز گذشته تاکنون صورت گرفت؛

345 مأموریت اورژانسی در استان اصفهان

خبرگزاری فارس: کارشناس مرکز فرماندهی عملیات فوریت‌های اورژانس استان اصفهان گفت: تعداد مأموریت‌های اورژانس استان از روز گذشته 345 مورد و از این تعداد، 164 مورد مربوط به حوادث تصادفی و 181 مورد غیر ترافیکی بوده است.

345 مأموریت اورژانسی در استان اصفهان
محمد حسین بهزادفر دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در ارتباط با میزان حوادث اورژانس همزمان با آغاز موج دوم سفرهای استانی در استان اصفهان اظهار داشت: از روز گذشته تاکنون تعداد حوادث ویژه که بیش از چهار نفر در آن مصدوم شده‌اند، شش مورد گزارش شده که در این راستا 30 نفر به بیمارستان اعزام که متأسفانه دو نفر از این مصدومان فوت شده‌اند.
وی افزود: تعداد مأموریت‌های اورژانس از روز گذشته تاکنون در سراسر استان 345 مورد گزارش شده که از این تعداد، 164 مورد مربوط به حوادث تصادفی و 181 مورد غیر ترافیکی بوده است.
کارشناس مرکز فرماندهی عملیات فوریت‌های اورژانس استان اصفهان اضافه کرد: از 164 مورد مأموریت تصادفی اورژانس، 25 مورد به صورت سرپایی و 219 مورد نیز در بیمارستان بستری شده‌اند.
وی ادامه داد: همچنین از 181 مورد مأموریت غیر ترافیکی، 41 مورد به صورت سرپایی یا عدم رضایت بوده و 140 مورد نیز در بیمارستان بستری شده‌اند.
بهزادفر با بیان اینکه تعداد پایگاه‌های فعال اورژانس در استان اصفهان 99 پایگاه است، اظهار داشت: همچنین 46 پایگاه جاده‌ای در ورودی شهرها، 50 پایگاه شهری، یک پایگاه امداد هوایی و دو پایگاه امداد موتوری اورژانس در سراسر استان مستقر هستند.
وی یادآور شد: پایگاه‌های جاده‌ای اورژانس که در مبادی ورودی شهر مستقر هستند از ساعت 9 تا 12 ظهر و 18 تا 21 به مسافران نوروزی امدادرسانی میکنند.
کارشناس مرکز فرماندهی عملیات فوریت‌های اورژانس استان اصفهان در ارتباط با تعداد نیروهای مستقر در پایگاه‌های اورژانس در سراسر استان افزود: 198 نیروی عملیاتی و 31 نفر نیروی عملیاتی اتاق فرمان و یک نفر کارشناس مرکز فرماندهی عملیات استان در حال آماده باش هستند که در مجموع 230 نفر از نیروهای اورژانس در سراسر استان اصفهان فعال هستند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول