اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

استقبال جوانان از کتاب عامل دین‌گریزی است

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: استقبال جوانان از کتاب عامل دین‌گریزی در نمایشگاه قرآن مشهد است.

استقبال جوانان از کتاب عامل دین‌گریزی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، محمد حسینی‌زهان با اشاره به برنامه‌ریزی هدفمندانه این سازمان در ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد اظهار داشت: امروز جوانان مهم‌ترین هدف هجوم تبلیغاتی غرب محسوب می‌شوند و انگیزه تمام این برنامه‌ریزی‌ها جدایی جوانان از دین و معارف اسلامی است.
وی بیان داشت: کتاب عوامل و ریشه‌های دین‌گریزی از منظر قرآن و حدیث برای برخورد با این تهاجمات تدوین و منتشر شده ‌است.
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: جوانان بازدید کننده از ششمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد از کتاب عوامل و ریشه‌های دین‌گریزی از منظر قرآن و حدیث استقبال گسترده‌ای داشتند.
وی افزود: این کتاب که مورد استقبال عموم مردم و به ویژه دانشجویان قرار گرفته است، شامل بخش‌هایی است که به بیان ریشه‌های دین‌گریزی در پرتو قرآن و سنت می‌پردازد و زمینه‌هایی که دین به حل این معضل کمک می‌کند را مطالعه و گره‌گشایی می‌کند.
حسینی‌زهان اظهار داشت: نویسنده این اثر در پیشگفتار کتاب، ذکر چند نکته را ضروری شمرده، می‌نویسد: «طرح عنوان دین گریزی در ارتباط با بحث آسیب شناسی دینی است. از نظر اسلام، انسان‌ها فطرت دینی دارند و گریزان بودن از دین، جریانی برخلاف فطرت و طبیعت است و از این رو باید به واکاوی علت‌ها و ریشه‌هایی پرداخت که موجب این جریانند.»
در ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد علاوه بر کتاب ریشه‌ها و عوامل دین‌گریزی کتاب هایی نظیر تفسیر کاشف نیز بیش از پیش مورد استقبال پژوهش‌گران علوم قرآنی و معارف اسلامی قرار گرفته‌است.
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: برای استفاده و بهره‌برداری و اطلاع‌رسانی بهتر به مخاطبان این نمایشگاه، روزانه به مجموعه کتاب‌های معرفی شده، کتاب‌های جدیدی که با حمایت این حوزه و سایر نهادهای فعال در حوزه علوم و معارف قرآنی  منتشر شده‌اند افزوده می‌شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول