اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتاب "از کرانه‌های سنگی تا کرانه‌های آبی" رونمایی شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار آذربایجان شرقی کتاب از کرانه‌های سنگی تا کرانه‌های آبی در موضوع معرفی توابع اسکو و روستایی تاریخی کندوان رونمایی شد.

کتاب "از کرانه‌های سنگی تا کرانه‌های آبی" رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ظهر امروز کتاب از کرانه‌های سنگی تا کرانه‌های آبی در موضوع معرفی توابع اسکو به دست استاندار آذربایجان‌شرقی و در ادامه پروژه‌های فرهنگی هفته دولت رونمایی شد.
پروژه‌های افتتاحی هفته دولت آذربایجان شرقی با رونمایی از اثری فرهنگی همراه بود و کتاب از کرانه‌های سنگی تا کرانه‌های آبی در موضوع معرفی توابع اسکو که به همت بخشدار مرکزی اسکو تالیف شده است.
افتتاح صد و شصت و هفتمین واحد مسکونی روستایی از محل اعتبارات ویژه بهسازی مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ورزشگاه تیمورلو ‌و آموزشگاه نرجس خاتون شهر جدید سهند از جمله پروژه‌های بود که امروز با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.
بازدید از واحدهای صنعتی شهرک سلیمی، دیدار با مردم روستای تیمورلو و نیز دیدار با مردم روستای خاصه‌لر از برنامه‌های امروز استاندار آذربایجان شرقی در هفته دولت بود.
تیم ورزشکاران تیمورلو نیز در حضور استاندار و هیئت همراه به اجرای حرکت ورزشی و رزمی پرداختند.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین در مسیر بازدید از شهرهای مختلف شهرستان تبریز مورد استقبال مردمی قرار گرفت.
همچنین بازدید از کارخانه آرد ممتاز، واحدهای متعدد صنعتی دیگر از برنامه‌های امروز مسئولان ارشد استانی در آخرین روز از هفته دولت بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول