اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آذر ماه سال جاری؛

نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه در آذر ماه سال جاری در قم خبر داد.

نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه برگزار می‌شود
سیدرسول موسوی‌نژادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های کتاب در طول سال اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه در سال گذشته گفت: این نمایشگاه در آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود و از ناشران حوزوی لبنان و برخی کشورهای دیگر در نمایشگاه امسال دعوت خواهد شد.
معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از نظر شکل برگزاری، نوع خدمات و عرضه بن‌ها افزایش قابل توجهی‌ داشته و امیدواریم امسال بتوانیم با برگزاری این نمایشگاه بخش عمده‌ای از نیازهای طلاب را در سراسر کشور پوشش دهیم.
وی بیان داشت: نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه در سال جاری از نظر کمی و کیفی افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود میزان رضایت‌مندی طلاب از نمایشگاه نیز به همین میزان افزایش پیدا کند.
موسوی‌نژادیان با بیان اینکه نمایشگاه‌های فراوانی در طول سال در استان قم برپا می‌شود، گفت: این استان با محدودیت فضای نمایشگاهی مواجه است که امیدواریم با پیش‌بینی‌های خوبی که از سوی استانداری صورت گرفته به زودی شاهد احداث نمایشگاه دائمی استان با استانداردهای لازم باشیم.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول