اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان انجام می‌شود؛

برگزاری گردهمایی کارشناسان کتابخانه‌های مشارکتی کشور در مریوان

خبرگزاری فارس: کارشناس انجمن‌ها و مشارکت‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت: ششمین گردهمایی کارشناسان کتابخانه‌های عمومی مشارکتی و شهرداری‌های کتابخانه‌های عمومی کشور در مریوان برگزار می‌شود.

برگزاری گردهمایی کارشناسان کتابخانه‌های مشارکتی کشور در مریوان
ماجد رموزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان این خبر اظهار داشت: این گردهمایی با حضور کارشناسان کتابخانه‌های عمومی 31 استان سراسر کشور در شهرستان مریوان برگزار می‌شود.
وی بیان داشت: در این گردهمایی مدیرکل مشارکت‌ها و شهرداری‌ها و کارشناسان ستادی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و تعدادی از مسئولان استان نیز به عنوان مهمان حضور پیدا می‌کنند.
وی درباره اهداف برگزاری این گردهمایی عنوان کرد: تبادل تجربیات و اطلاعات کارشناسان کشوری این حوزه و همچنین ارائه راهکارهای اثرگذار برای توسعه کتابخانه‌های مشارکتی از جمله اهداف این گردهمایی است.
کارشناس انجمن‌ها و مشارکت‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان تصریح کرد: همچنین شیوه‌های اجرایی برای جذب خیرین و بحث پیرامون راهکارهای وصول نیم درصد درآمدهای شهرداری‌ها از موضوعات دیگری است که در این گردهمایی دو روزه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
رموزی بیان داشت: خوشبختانه استان کردستان در زمینه ایجاد و راه‌اندازی کتابخانه‌های عمومی مشارکتی رتبه نخست کشور را داراست و هم‌اکنون 76 کتابخانه مشارکتی در استان فعال است.
وی با اشاره به اینکه این گردهمایی به مدت دو روز برگزار می‌شود، یادآور شد: ششمین گردهمایی کارشناسان کتابخانه‌های عمومی مشارکتی و شهرداری‌های کتابخانه‌های عمومی کشور در روزهای 15  و 16 شهریور ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر 44 باب کتابخانه عمومی نهادی در سطح استان کردستان وجود دارد که این تعداد تا پایان سال 1393 به 58 باب افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول